אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ב"ל 26743-11-13.23 נובמבר 2014

ב"ל 26743-11-13.23 נובמבר 2014

תאריך פרסום : 05/01/2015 | גרסת הדפסה
עב"ל
בית דין אזורי לעבודה חיפה
26743-11-13
23/11/2014
בפני כב' הסגנית נשיא:
איטה קציר

- נגד -
התובע:
א.ג
עו"ד מירב אפרים
הנתבע:
המוסד לביטוח לאומי
פסק דין
 

 

זוהי תביעה להכיר באוטם שריר הלב בו לקה התובע ביום 30/11/11 כתאונת עבודה.

 

להלן עובדות המקרה כפי שהן עולות מחומר הראיות המהימן עלינו:

 

1.התובע, יליד 1963.

 

2.התובע עבד כמנהל סוכנות ביטוח במשך כ-25 שנה.

 

3.ביום 28/11/11 שוחח התובע עם אחד מלקוחותיו, מר דודי בן רחמים (להלן: "מר בן רחמים"), מנהל חברת התשתיות "אחים בן רחמים צפון בע"מ" (להלן: ה"החברה"), שהיה לקוח של המשרד במשך כ-10 שנים. נושא השיחה היה כיסוי ביטוחי של החברה בגין העבודות המתבצעות סמוך למאגרי מים.

 

4.השיחה בין התובע למר בן רחמים התקיימה לאחר שהתברר לתובע, כי החברה מבצעת עבודות תשתית לבניית גשר סמוך לנחל, וזאת ללא כיסוי ביטוחי. התובע ידע כי המשמעות של העדר כיסוי ביטוחי בפרויקט גדול שכזה היא שאם יקרה משהו, הנזק הכספי עלול להיות גדול, כי מדובר בכלי רכב כבדים השווים מאות אלפי שקלים.

 

5.ביום 29/11/11 נפגש התובע עם מר רחמים. המפגש ערך 45 דקות והיה סוער ביותר, כי התובע ציפה להכרת תודה מאת מר רחמים לאחר שהעלה בפניו את הכשלים הביטוחים, אך במקום זאת "זכה" לאין ספור תלונות בעניין התנהלותו המקצועית והטחת האשמות וקריאות גנאי כגון "גנב", בין היתר, על כך שהוא מייקר את הביטוח של החברה עבור רווח משני.

 

6.התובע נפגע מאוד מהתנהגותו של מר רחמים, לאור העובדה כי היה לקוח שלו במשך שנים רבות והתובע דאג תמיד לאינטרסים של החברה ואף ויתר לא פעם על האינטרסים שלו כסוכן ביטוח למען החברה.

 

7.לאחר הפגישה היה התובע נסער, עצבני ומתוסכל מאוד מהתנהגותו של מר רחמים, כי הוא לא רצה לאבד את החברה כלקוח, לאור היותה הלקוח הכי גדול של התובע, עם פרמיה שנתית שבין מיליון לשני מיליון שקל מהביטוחים שלה.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ