רקע כללי וטענות הצדדים:
לפניי בקשה לביטול צו הריסה מנהלי לפי סעיף 238א לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: "חוק התכנון והבניה").
ביום 27.12.16 הוצא צו הריסה מנהלי לשלד פרופילי פלדה בשטח של כ-25 מ"ר (להלן: "המבנה"), שנבנה ללא היתר בניה כדין.
ביום 02.01.17 הוגשה בקשה מטעם המבקשים לביטול צו ההריסה המנהלי. בבקשה נטען כי שכניהם של המבקשים מעכבים את היתר הכשרת הבניה בכך שאינם חותמים על מסמכי התכנית. עוד ציינו כי עתידים הם להגיש תכנית עדכנית למועצה בימים הקרובים לשם הכשרת המבנה.
ביום 02.01.17 הורתי על המשיבה להעביר תגובתה וכן על עיכוב צו ההריסה המנהלי עד להחלטה אחרת.
ביום 05.01.17 הגיש ב"כ המשיבה התנגדותו לבקשה לביטול צו ההריסה המנהלי. בתגובתו טען כי הבקשה לא הוגשה בהתאם לתקנות וכי על-פי הנסיבות המתוארות הבקשה אינה עומדת בתנאים לביטול צו הריסה מנהלי.
דיון והכרעה:
לאחר שעיינתי בבקשה, בתגובה ובנספחים המצורפים מצאתי כי דין הבקשה להידחות.
תקנה 4 (ב) לתקנות התכנון והבניה (סדרי דין בבקשות לעניין צו הריסה מנהלי), התש"ע-2010 (להלן: "התקנות") קובעת: "החליט בית המשפט כי הבקשה אינה מצריכה דיון במעמד הצדדים, יכריע בבקשה בהחלטה מנומקת בכתב".
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.