אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלוני נ' גולן ווסט ליין בע"מ

אלוני נ' גולן ווסט ליין בע"מ

תאריך פרסום : 29/04/2012 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות פתח תקווה
4035-08-11
25/04/2012
בפני השופט:
ריקי שמולביץ

- נגד -
התובע:
דינה אלוני
הנתבע:
גולן ווסט ליין בע"מ
פסק-דין

פסק דין

לפניי תביעה אשר הוגשה ע"י גב' דינה אלוני (להלן: "התובעת") כנגד גולן ווסט ליין בע"מ (להלן: "הנתבעת") לתשלום סך של 2,550 ש"ח.

התובעת טוענת כי רכשה מהנתבעת מכונת כביסה אשר אירעו בה תקלות חוזרות ונשנות. בין היתר, נזילת מים ויציאה של דלת התוף ממקומה ללא יכולת להרכיבה שנית.

התובעת טוענת כי טכנאים שנשלחו לתיקון התקלות לא פתרו אותן ולפיכך ביקשה מהנתבעת להחליף את המכונה, אך הנתבעת סירבה לכך.

התובעת סומכת תביעתה, בין היתר, על תעודת אחריות שהונפקה ע"י הנתבעת וכן הוראות סעיף 8 לתעודת האחזקה שהוצאה ע"י הנתבעת, שלפיהן התחייבה הנתבעת "לתקן כל קלקול במכונת הכביסה, כל פגם בייצור ולהחליף בה כל חלק הטעון החלפה בהקדם האפשרי".

על פי תעודת האחריות שצורפה לתביעה, רכשה התובעת את המכונה ביום 12.9.2010.

בכתב הגנתה, טוענת הנתבעת כי בתאריך האמור רכשה ממנה התובעת מכונת כביסה מדגם TLS58 מתוצרת חברת ווסטינגהאוס אשר הנתבעת היא היבואנית הרשמית של מוצריה בישראל. המוכנה נרכשה בחנות בקרית אריה בפתח-תקוה.

הנתבעת טוענת כי ביום 9.2.2011 התקבלה במחלקת השירות שלה קריאת שירות מהתובעת על כך שדלת המכונה נשברה או התפרקה.

טכנאי השירות של הנתבעת שקיבל את ההודעה דיווח לנתבעת כי התובעת הפעילה את המכונה מבלי שסגרה את התוף כנדרש.

הטכני טיפל בתקלה והפעיל את המכונה לשביעות רצון הנתבעת.

ביום 14.2.2011 התקשרה התובעת למחלקת השירות וטענה כי המכונה אינה סוחטת ויש התפרצות של מים.

טכנאי שנשלח לתיקון מצא כי התובעת לא סגרה את המכסה של מגירות החומרים בהתאם להוראות.

הנתבעת טוענת כי פעמים רבות פנתה התובעת במישרין לטכנאי שירות לקבלת עזרה והציגה בפניו טענות חסרות שחר לגבי תקינות המכונה.

כל קריאות השירות והתקלות שנוצרו במכונה נבעו משימוש בלתי נכון במכונה.

לאור האמור לעיל, כדי למנוע נזקים נוספים, סיכמה הנתבעת עם התובעת ביום 17.2.2011 להחזיר את כל כספה ולקבל את המכונה חזרה, למרות שימוש של למעלה מחצי שנה.

הנתבעת טוענת כי התובעת חזרה בה מההסכמה האמורה.

הנתבעת עותרת לדחות את התביעה, בשים לב לכך שבעוד כחודש תסתיים תקופת האחריות.

לאחר שקראתי את כתבי הטענות ושמעתי את הצדדים, אני מחליטה לקבל את התביעה חלקית בלבד וזאת אך ורק הואיל ונציג הנתבעת הסכים להחזיר לתובעת את דמי ההובלה.

בדיון, חזרה התובעת על טענותיה בדבר תקלות חוזרות ונשנות, עמדה על ביטול העסקה תוך קבלת מלוא התמורה וזאת בהתעלם מפרק הזמן הממושך שחלף מאז רכישת המכונה.

בדיון ורק לאחר שהדברים נאמרו מפי נציג הנתבעת, אישרה התובעת כי בינתיים העבירה את המכונה לנתבעת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ