אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> איטח נ' ויי.די.אם פתרונות הפצה מתקדמים בע"מ ואח'

איטח נ' ויי.די.אם פתרונות הפצה מתקדמים בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 06/09/2010 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
1231-03-09
06/09/2010
בפני השופט:
פנינה לוקיץ'

- נגד -
התובע:
ויי.די.אם פתרונות הפצה מתקדמים בע"מ
הנתבע:
מאור איטח

החלטה

התנהלות המבקשת בנוגע לבקשה לביטול פסק הדין הינה שערורייתית, כאשר מהאמור בבקשה עולה כי פנתה למזכירות בית המשפט לברר מה עלה בגורל הבקשה שהוגשה ביום 4.3.10 רק ביום 29.8.10 (!!!).

בניגוד לאמור בבקשה מיום 29.8.10, מספר הפקס של המבקשת לא צוין בבקשתה המקורית לביטול פסק הדין (אלא צוין מספר טלפון) והחלטותי נשלחו, בדואר רשום, לכתובת שמסרה המבקשת, כמו גם למספר הפקס של משרד עו"ד המופיע בתחתית הבקשה.

המבקשת "נזכרה" לטפל בענין, ככל הנראה, רק משעיקולי הרכב שהוטלו במסגרת הליכי הוצל"פ, החלו "להטריד" אותה.

יחד עם זאת, בהתחשב בנימוקי ההגנה (שאלת האחריות של המעביד לתאונה שביצע העובד במהלך העבודה) יש נימוק כבד משקל לשקול להיעתר לבקשה ולאפשר למבקשת לקבל את יומה בבית המשפט, על אף מחדליה. אולם זאת רק לאחר שהמבקשת תפקיד סכום להבטחת הוצאות התובע ואוצר המדינה בשל התנהלותה בענין, אשר גרמה לכך שבית משפט זה נתן שלוש החלטות שניתן היה לחסוך אותן לו מסרה המבקשת, מלכתחילה, כתובת מלאה ועדכנית למסירת כתבי בי-דין, כפי שעשתה בבקשה זו.

לפיכך אני מורה למבקשת להפקיד בקופת בית המשפט את הסך של 1,500 ₪ כתנאי לביטול פסק הדין, וזאת בתוך 15 יום. בהעדר הפקדה תדחה הבקשה ללא התראה נוספת.

אני מורה, בשלב זה, על המשך עיכוב הליכי ביצוע פסק הדין עד להחלטה אחרת.

לאחר ביצוע ההפקדה או בחלוף המועד לביצועה, יעלה התיק למתן החלטה נוספת.

אני מורה למזכירות להמציא החלטה זו בדואר רשום לכתובת שנרשמה בבקשה מיום 29.8.10 וכן למספר הפקס הנקוב בה.

ניתנה היום, כ"ז אלול תש"ע, 06 ספטמבר 2010, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ