אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> איוש נ' משרד הבינוי והשיכון/המשרד הראשי ואח'

איוש נ' משרד הבינוי והשיכון/המשרד הראשי ואח'

תאריך פרסום : 13/03/2013 | גרסת הדפסה

עת"מ
בית המשפט המחוזי חיפה
31016-01-13
06/03/2013
בפני השופט:
ריבי למלשטריך-לטר

- נגד -
התובע:
דוד איוש
הנתבע:
1. מדינת ישראל - משרד הבינוי והשיכון
2. עמידר – החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ
3. סטיבן שמואל
4. כרמית סמואל (חמו)

החלטה

1. העותר הגיש עתירה מנהלית לפיה התבקש בית המשפט לחייב את המשיבים 1 ו- 2 ליישם לאלתר את החלטת וועדה ציבורית מיום 21.5.03 שנעתרה לבקשת העותר להקצות לו דירה גדולה יותר, וכן החלטתו מחודש 12/2010 אשר דנה בבקשת העותר לקבלת הדירה הסמוכה לדירתו על מנת שיאחד את הדירה עם דירתו , באופן שנקבע : "לדחות את הבקשה לקבלת הדירה הסמוכה הצמודה לביתם, לאמץ החלטת ועדה עליונה – אכלוס זוג העיוורים לדירה, זאת בכפוף להחתמת זוג העיוורים על תצהיר כי כאשר תתפנה דירה אחרת בשיכון הציבורי המתאימה לזכאותם, יעברו לדירה זו והדירה הנ"ל תימסר למשפחה ברם לא יימצא דיור אחר למשפחה".

2. בד בבד הגיש העותר בקשה דחופה למתן צו ביניים עד להכרעה בעתירה מנהלית, במסגרתה נתבקש ביהמ"ש לאסור על המשיבים 1 ו- 2 להמשיך בהליכי אכלוס של דירה פלונית מהדיור הציבורי שהוצעה למשיבים 3 ו- 4 עד לאחר למתן החלטה בעתירה וזאת על מנת להותירה פנויה ככל שיחויבו המשיבים 3+4 לעבור אליה על מנת לפנות את דירתם ולהעבירה לעותר.

3. בהתאם להחלטה מיום 16.1.13 הוגשו תגובות המשיבים לבקשה לסעד ביניים ולעתירה עצמה, מהם עולה כי הבקשה לסעד זמני מתייתרת וזאת בשל מעשה עשוי, שכן המשיבים 3+4 , שהתגוררו בדירה הסמוכה לדירת העותר אכן עברו לדירה אחרת בדיור הציבורי (אומנם לא הדירה אליה התייחס העותר בבקשתו) , אולם הדירה הסמוכה לדירת העותר אוכלסה זה מכבר , עוד קודם להגשת הבקשה לצו ביניים, ביום 6.1.13 ע"י הגב' טנג'י מזל.

משכך, אין אפשרות להיענות לבקשת העותר במסגרת הסעד הזמני להותיר את הדירה הסמוכה לדירתו פנויה, עד להכרעה בעתירה במסגרתה נתבקש ביהמ"ש להורות על מסירת הדירה לעותר וממילא אין עוד רלוונטיות לשאלת אכלוסה של הדירה הפלונית האחרת משהמשיבים 3+4 פינו את דירתם.

4. הדיון בעתירה נקבע ליום 17.3.13 שעה 10:00 . באותו מועד ישמעו טענות הצדדים ,לרבות טענות הסף.

6. הבקשה למתן צו ביניים נדחית.

7. צירופם של המשיבים 3,4, מתייתר, ואני מורה על מחיקתם.

8. המזכירות תודיע לצדדים על ההחלטה.

ניתן היום, כ"ד אדר תשע"ג, 06 מרץ 2013, בהעדר הצדדים.

הוקלד על ידי .......

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ