אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין

דיני צרכנות ותיירות

עורך דין, נדחתה בקשה לייצוגית נגד רשתות נעלי נוחות: לא הכתיבו מחירים
לא הכתיבו מחירים: נדחתה בקשה לייצוגית נגד רשתות נעלי נוחות
הבקשה הוגשה נגד פלייפוט, ליידי קומפורט, שורש ומורן בטענה שהן כופות על בעלי החנויות מחיר אחיד באופן שמהווה הסדר כובל. אלא שבית המשפט קבע כי לא הוצגו בפניו ראיות משמעותיות שתומכת בטיעון זה
1 2 3

כתבות

אילוסטרציה: Charles Deluvio, Unsplash
ייצוגית נגד תבליני פרג: שלחה ספאמים בתקופת הסגר
בבקשה לתביעה הייצוגית נטען שבזמן הסגר שהוטל בשל מגיפת הקורונה וכדי לקדם את החנות המקוונת שפתחה שלחה החברה מסרוני פרסומת למבקש בניגוד לחוק התקשורת.

אילוסטרציה: Dylan Gillis on Unsplash
לקוח עזר לחברת ״שורש״ לפתח מוצר – ביהמ״ש חייב אותה לשלם לו
האיש היה במגעים עם החברה לבחינת שיתוף פעולה ביניהם בשיווק מנשא מים לילדים. בית המשפט קיבל את טענתו כי במהלך המפגשים המשותפים הוא סייע לה בפיתוח וייצור המוצר.

[אילוסטרציה חיצונית: epstock/123RF.com]
אדריכלית פנים תפצה זוג לקוחות על כשלים קשים במטבח שתכננה
השופטת חייבה את האדריכלית בפיצוי של כ-30,000 שקל, לאחר ששוכנעה כי היא אמנם עבדה במסירות וברצינות, אך בשל חוסר ידע ביצעה טעויות מהותיות הדורשות תיקונים.

חיפוש במאגר המשפטי
תמונת אילוסטרציה: jordan andrews,unsplash
ייצוגית נגד YES: ועדי בית משלמים במקומה על צריכת החשמל של מתקניה
בבקשה לאישור הייצוגית נטען שלא ייתכן שדמי הוועד יממנו את חשבונות החשמל של YES. בית המשפט קבע כי מאחר שבטפסי ההסכמה הקודמים של החברה לא ניתנה הסכמה מפורשת בנושא– הצדק ככל הנראה עם הוועדים.

תמונת אילוסטרציה: Margo Brodowicz, www.unsplash.com
אל על תפצה בעלת מוגבלות שסירבה להעלות לטיסה
בני המשפחה תכננו לטוס עם המותג "UP" מישראל לבודפשט. לאחר ויכוח עם האחראי בנוגע לדמי הוספת מזוודה הוחלט שלא לקבלם לטיסה לנוכח התנהלותם התוקפנית.

עו"ד שרית ברננקה-שורץ (צילום: רונן פדידה) [אילוסטרציה חיצונית: cohdra]
רכב ליסינג נגנב כשהנהגת יצאה להאכיל חתולים – החברה תספוג את הנזק
פסק הדין דחה את תביעת החברה נגד השוכרת והבהיר כי חברות ליסינג נושאות באחריות לבטח את הרכבים שהן משכירות בביטוח מקיף, בעצמן או באמצעות חברה חיצונית.

תמונת אילוסטרציה: rawpixel, www.unsplash.com
אושרה פשרה בייצוגית: הטבות בשווי 30 מיליון ש' ללקוחות גולן טלקום
הלקוחות לא קיבלו בזמן הודעות על סיום נפח הגלישה ונגרמו להם חיובים מיותרים. בהסדר הפשרה התחייבה החברה לתת להם צ'ופרים ולהעביר מידע מדויק.

לכתבות נוספות מתחום דיני צרכנות ותיירות | לעורכי דין מתחום דיני צרכנות ותיירות

שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות












כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ