הוספת תגובה לפורום
מחבר: שלמה
תאריך: 15.09.2024
שעה: 15:19
שלום רב,
סיימו עכשיו אצלנו בבניין תמא 38/1
היזם מכר את החניות לכל המרבה במחיר.
האם יש ליזם סמכות למכור את כל החניות? על פניו זה חנייה משותפת
חזרה לפורום
פתח בחלון חדש