הוספת תגובה לפורום
מחבר: אורית
תאריך: 03.06.2026
שעה: 21:55
שלום ,
מעוניינת לדעת מה עלי לעשות
רוצה להתגרש יש ילדה בת 9 , היא תשאר עם האבא מאחר ותנאי המחיה מצויינים ,לי אין אפשרות לתת לה איך שחיה עכשיו (אני מתקיימת מקצבת נכות) אני בהריון חודש שמיני ,האם יכולה בכול זאת להתגרש ?
אין רכוש משותף ,מה שכן יש זה נכס שהוא קיבל במתנה מאבא שלו ושני רכבים הרשומים על שמו .
חזרה לפורום
פתח בחלון חדש