הוספת תגובה לפורום
מחבר: Mate
תאריך: 17.05.2026
שעה: 22:44
היי, אשמח להתייעצות אמיתית ממי שעבר תיקי משפחה/מזונות 🙏🏻
יש לי תיק מזונות יחסית פשוט. אין נישואין, אין רכוש משותף, אין מחלוקות כלכליות מורכבות.
העו״ד שלי מכירה כבר את כל הרקע מהתיק הקודם של הסדרי הראייה, אבל אני מרגישה לאחרונה פחות מחוברת לקו שלה ופחות בטוחה בייצוג.
מצד אחד , היא כבר בתוך התיק ומכירה הכל, וזה חוסך להתחיל מחדש.
מצד שני, בדיון שהיה הרגשתי שפחות הייתה התאמה לשינוי כיוון שהיה חשוב לי, ופחות הרגשתי שמייצגים אותי בצורה מדויקת.
אני לא מחפשת “מישהו נחמד”, אלא עו״ד שהוא באמת חד, אסטרטג, יודע לקרוא סיטואציה, להבין מתי ללחוץ ומתי לעצור. ושיודע להחזיק קו ברור בבית משפט בלי ללכת על אוטומט.
איך ידעתם אם העו״ד שלכם באמת מתאים לכם?
ומה מבחינתכם היו סימנים טובים / סימני אזהרה? 🙏
חזרה לפורום
פתח בחלון חדש