| תאריך |
מחבר: א ב
תאריך: 08.06.2023
שעה: 11:57
שלום רב, רציתי לשאול אם כשחותמים על הסכם פיטורים בהסכמה זה נחשב כמו פיטורים רגילים כלומר שאין תקופת המתנה לדמי אבטלה
|
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת
תאריך: 11.06.2023
שעה: 13:00
שלום רב,
יש רק שני מצבים או שפיטרו אותך או שהתפטרת.
אם ישנה הסכמה על פיטוירן אזי תקבל מכתב פיטורין רגיל בלי שיהיה רשום שם משהו על הסכמות.
בהצלחה
אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דדיני בעודה
|
מחבר: מור ניסן
תאריך: 07.06.2023
שעה: 17:15
בעקבות הליך בירור נישאלתי אם אהיה מוכן לעבור בדיקת פוליגרף. במידה ונתתי הסכמתי כרגע, האם ניתן לסרב ולהתחרט לפני ביצוע הבדיקה?
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:27
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:26
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:35
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת
תאריך: 11.06.2023
שעה: 12:58
שלום רב,
עובד לא חייב להסכים לבדיקת פוליגרף וגם אם הסכים יכול לקבל עצה משפטית האסורת עךליו לערוך את הבדיקה.
בהצלחה
אביבה בורנוטבסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
|
מחבר: גל בניה
תאריך: 04.06.2023
שעה: 17:17
אני עובד ותיק וכדי לחסוך פצויי פיטורין, הבוס המריד את הצוות נגדי, כמה אני מזיק לעסק ולכן העובדים החדשים עושים עצמם כחברים ומוציאים ממני מידע אישי עלי ומשתמשים בו לרעתי,הותיקים גורמים שכל דבר שאעשה אכשל, ולמראית עין מתיעצים ואחר כך באים להראות שההפך הנכון. קשה לי לעזוב- עבודה קלה מאד ועם משכורת יפה. מה עושים? איך שורדים בשואה הזאת? האם יש משהו בחוק שיכול לעזור לי?
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:36
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:26
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:42
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת
תאריך: 07.06.2023
שעה: 15:56
שלום רב,
אני מבינה שאתה לא רוצה לעזוב אך עומדת לרשותך האופציה לתבוע את המעסיק בגין התעמרות בעבודה(רק שתבין שאם תתבע המעסיק כנראה יפטר אותך)
יש להתיעץ עם עורך דין כדי להבין האם ישנה כאן התעמרות בעבודה.
בהצלחה
אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני מבעודה
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:42
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אבישי
תאריך: 04.06.2023
שעה: 11:29
שלום
לזכותי נצברו מעל 100 ימי חופשה
(צבירהשל 4 שנים בשל אי אפשרות ליציאה לחופשה בשל מחסור בכ"א)
האם מעביד יכול למחוק לי ימי חופשה
ומה קורה במידה ואני מתפטר מעבודתי- האם הוא חייב לפדות לי את ימי החופשה?
תודה
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:43
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת
תאריך: 07.06.2023
שעה: 15:53
שלום רב,
החוק קובע כי מותר לעובד לצבור עד שנתיים של ימי חופש וגם זה באישור המעסיק
עוד קובע החוק כי ימי חופשה שלא נוצלו ימחקו.
אך מתיאור האירוע שלך נראה כי המעסיק מודע לכך שאין באפשרותך לצאת לחופשה ולכן לדעתי יש לנסות לצאת לחופשה גם אם זה לא מתאים מבחינת כ"א.
בהצלחה
אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:43
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אייל
תאריך: 01.06.2023
שעה: 15:42
שלום,
האם שינוי ססטוס עובד שכיר במקום עבודה לסטטוס עצמאי עם חשבונית הוא חוקי?
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:45
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת
תאריך: 07.06.2023
שעה: 15:13
שלום רב,
כמובן שששינוי סטאטוס משכיר לעצמאי הוא חוקי אך יש לעגן אות בהסכם מסודר להגנת שני הצדדים לשינוי הסטאטוס
אני מאוד ממליצה על פניה ליעוץ משפטי פרטני בעניין זה
בהצלחה
אביבה בורנבוסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:45
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אילנית
תאריך: 29.05.2023
שעה: 10:57
אני עובדת כמצילה בבית מלון. בתלוש המשכורת מופיע סעיף של תוספת מקצוע. כיצד נקבע הסכום של התוספת והאם ניתן לבדוק אם אכן אני מקבלת את הסכום שמגיע לי? תודה.
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:46
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת
תאריך: 07.06.2023
שעה: 15:01
שלום רב,
ייש ארגון יציג למצלים ואפשר לשאול אותו את השאלה הנ"ל בכל מקרה מגיע למצילים תוספת מקצוע.
בהצלחה
אביבה בורנובקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:46
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: ראובן
תאריך: 25.05.2023
שעה: 7:43
מופיע לי בתלוש שורה שרשום שוי רכב 4060 .
ושורה נוספת פיצוי רכב 514 וכל חודש זה משתנה מדוע ?
בדקתי ברשות המיסים שהשוי רכב הוא 3770
איך זה מוריד תנטו ?
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:47
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת
תאריך: 07.06.2023
שעה: 14:58
שלום רב,
יש הרבה סיבות לשינוי בפיצויי שווי רכב למשל אם אתה מקבל משכורת נטו אזי מבחינה חשבונאית כל פעם המספר של בפיצויי משתנה.
אני ממליצה לך לפנות לחשבת השכר בחברה כדי להבין את משמעות שויי הרכב והםיצויי
\בהצלחה
אביבה בורנבוסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
|
מחבר: zinaadrery
תאריך: 08.06.2023
שעה: 0:48
שלום
מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי
בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
|
מחבר: טלי
תאריך: 24.05.2023
שעה: 21:08
שלום רב,עובדת בהריון שעברה עם כל הזכויות כולל הוותק למעסיק אחר, אחכ ילדה והועברה שוב למעסיק אחר בתום חופשת הלידה התפטרה שאלתי: מי מבין המעסיקים צריך למלא טופס עזיבת עבודה לקרן הפנסיה והכנת 161? תודה מראש
|