אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> פלילי >> תם העיד על הצורה בה התכוון נמרודי לשלם לו ולפרידן

תם העיד על הצורה בה התכוון נמרודי לשלם לו ולפרידן

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 30/10/2000 18:39:00 | גרסת הדפסה

במשפטו של עופר נמרודי, המתנהל בפני שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב ברכה אופיר, העיד היום עד המדינה יגאל תם. תם שנראה רענן ומאושש אחרי מחלותיו וחוסר יכולתו להעיד, סיפר בין השאר על דרכי התשלום של עופר נמרודי לו ולעד המדינה האחר החוקר הפרטי רפי פרידן. מדובר לפי הנטען, במכירתה של קלטת מפלילה, בה קיימת עדות להדחה לרצח ע"י עופר נמרודי.

תם השיב היום לשאלות התביעה. הוא סיפר, כי נימרודי שלח את רפי פרידן, ביחד עם דוד רונן האחראי לנושאי הבטחון במעריב, לבדיקת פוליגרף, שתאמת את דבריו לגבי הקלטת. אחרי שפרידן נתגלה כדובר אמת, ונמצא כי אין שום דבר נוסף באמתחתו שיכול להזיק לעופר נמרודי, נשארו עופר נמרודי ויגאל תם העד לבדם.

פרידן לדברי תם חשב שהוא צריך לקבל את כספו לאלתר, והוא דמיין לעצמו מזוודות מלאות בכסף (400 אלף דולר) שימתינו לו. עופר נמרודי לדברי העד, סרב למסור את הכסף, ואמר כי הכסף בתוספת 68 אלף ש"ח + מע"מ ימסרו כהלוואה לתם, שימסור את הכסף לרפי פרידן תמורת חשבונית. עוד אמר העד, כי הכסף יינתן במסגרת העסקאות שבינו לבין תם - עסקים לגיטימים, ההלוואה הנ"ל תבלע בתוך סכומי העסקאות. תם אמר עוד, כי הוא הבטיח לרפי פרידן, כי יתן לו 25 אחוז עמלה, על כל עסקה שיעשה עם נימרודי. בהמשך סיפר עד המדינה, כי היו בנוסף להלוואה, גם אופציות תשלום נוספות. למשל שתמיר גילת, גיסו של עופר נמרודי, ירכוש את קבוצת מכבי נתניה בכ-250 אלף דולר, ובעיסקאות הסכום יקוזז. כן הייתה אופציה שימסר לתם בניין באשדוד, שירכש ע"י חברת הכשרת היישוב, שבבעלות משפחת נמרודי.

עדותו של יגאל תם נמשכת.

כל הזכויות שמורות לאתר המשפט הישראלי "פסק דין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום פלילי באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום פלילי

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ