אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> נזקי גוף ותאונות >> תאונת דרכים? צעירה התעוורה בגלל רוכב אופניים שזרק בקבוק בירה

תאונת דרכים? צעירה התעוורה בגלל רוכב אופניים שזרק בקבוק בירה

מאת: מערכת פסקדין | תאריך פרסום : 23/12/2020 16:47:00 | גרסת הדפסה

עוד נזיקין, תביעה נגד AIG : צעירה התעוורה בגלל רוכב אופניים שזרק בקבוק בירהאילוסטרציה: Free-Photos from Pixabay

הבקבוק הושלך על רכב בו נסעה הצעירה במושב האחורי. לטענתה, השמשה התנפצה על פניה והיא איבדה את הראייה באחת העיניים. כעת היא תובעת פיצויים מחברת הביטוח של הנהג

בתביעה שהוגשה לאחרונה נגד חברת הביטוח AIG באמצעות עו"ד בארי קפלן נטען כי עליה לשלם לנפגעת תאונת דרכים בת 33 שאיבדה את הראייה בעין ימין פיצויים של מאות אלפי שקלים על הפסדי שכר, אובדן כושר עבודה, כאב וסבל והוצאות.

התביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל-אביב לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. לפי הנטען, באוקטובר 2019 ישבה התובעת במושב האחורי בצד ימין של הרכב שנסע ברחוב יפת ביפו. לפתע הגיע רוכב אופניים חשמליים וזרק לעבר הרכב בקבוק בירה. הבקבוק פגע בצד ימין של השמשה האחורית והזכוכיות נכנסו לתוך עינה הימנית.

ממקום התאונה הובהלה התובעת לבית החולים איכילוב, שם אובחנה עם חתך מרכזי ועבה בעין ימין ואושפזה לצורך ניתוח. לאחר 5 ימי אשפוז היא שבה לביתה כשהיא עיוורת בעין ימין. ניסיונותיה החוזרים והנשנים לטיפול בפגיעה ומזעור הנזק לא צלחו והיא איבדה את יכולת הראייה בעין זו לצמיתות.

בתביעה נטען כי התאונה נחשבת לתאונת דרכים ולכן AIG, כחברת הביטוח של בעל הרכב שנהג בו בעת האירוע, צריכה לפצות אותה על נזקיה. בעניין זה נטען כי התובעת נאלצה להוציא הוצאות רבות לצורך רכישת אביזרים ותרופות לשיכוך כאבים, וכי היא סובלת עד היום מכאבים בעין.

עוד נטען כי התאונה שיבשה את חייה התקינים ומאישה בריאה ועצמאית היא הפכה לנזקקת ממש. חיי החברה והמשפחה שלה נפגעו וכיום היא תלויה בעזרה של אחרים כדי לבצע פעולות בסיסיות. לפיכך בית המשפט התבקש לקבוע כי הנכות התפקודית שלה גדולה בהרבה מהנכות הרפואית.

עוד נטען כי בשל המגבלות הרפואיות והתפקודיות של התובעת היא תידרש לממן לאורך כל חייה עזרה סיעודית וטיפולים רפואיים ושיקומיים שונים.

לפיכך היא ביקשה פיצויים עבור הוצאות רפואיות ושיקומיות וכן עבור הוצאות נסיעה לטיפולים ולצורך ניהול שגרת חיים תקינה. עוד התבקש בית המשפט לפסוק לתובעת פיצויים על הפסדי שכר לעבר, אובדן כושר עבודה, כאב וסבל וכן הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין.

תגובתה של AIG: "כתב התביעה התקבל בחברתנו ואנו פועלים להגשת כתב הגנה". 

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום נזקי גוף ותאונות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום נזקי גוף ותאונות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ