אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> תחום >> ששון: נמרודי קיבל פרטים על חקירתו מניצב סידבון

ששון: נמרודי קיבל פרטים על חקירתו מניצב סידבון

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 12/09/2000 16:53:00 | גרסת הדפסה

"כשנעצרתי, הפרצוף של אשתי היה לא נעים, המון צער היה על פניה", כך תאר היום (ג') סגן ניצב (גמלאי) ציון ששון, את הרקע בו הוא נעצר, בחשד לסיוע בשיבוש הליכי חקירה בנושא עופר נמרודי.

ששון, המשיך היום להעיד מטעם התביעה, והתובעת עו"ד נאוה שילר הציגה בפניו שאלות. בעדותו, רמז ששון על קשר שהיה בין עופר נמרודי לבין ניצב יוסי סידבון, שבתקופה ההיא (סוף 1999), היה ראש אגף החקירות במשטרת ישראל. ששון סיפר על תקופה בקיץ 99, בה שהה בחו"ל, ובשיחת טלפון עם עופר נמרודי, אמר לו עופר כי בשובו ארצה הוא עומד להעצר. לאחר מכן התקשר אליו שוב עופר נמרודי, ואמר לו שלא ייעצר בשובו. העד אמר כי מיד הוא קישר שיחות אלו עם ניצב יוסי סידבון, והסיק מכך שסידבון מעביר פרטים מהחקירה לנמרודי.

משנשאל כיצד הסיק מסקנות אלו ענה "כך עובד הראש שלי". כשנשאל ששון על פרטים שהוא שוכח בחקירה זו, השיב, כי הוא עבר כבר חקירה ארוכה מאוד בנוגע למשפט של שמעון שרביט ( תנ"צ גמלאי) המעורב אף הוא בפרשת נמרודי, ושם סיפר הכל, וחלק מן הדברים נשמט מזיכרונו.

העד סיפר על מעצרו בעת נסיעה ב-28 באוקטובר 1999, וסיפר על חקירה במחלקה לחקירת שוטרים, חקירה בה נכח גם תנ"צ משה מזרחי. ששון אמר כי עד שלא נחתם עמו הסכם עד מדינה, הוא לא הוציא מילה מפיו בנוגע לפרשה. ששון אמר, כי בחקירתו הבין שרפ"ק (מ"מ) רחל דוידוביץ (שהעידה כבר כעדת מדינה), מסרה עדות כעדת מדינה וכי היא לא דייקה בפרטים, וכן כי אריה סילברמן שאף הוא היה קצין ביחב"ל (יחידת חקירות בינלאומיות) יחידה בה שרת אף ששון, שוחח עמו והעביר ידיעות על דבריו למשה מזרחי, כשנשאל איך לא חשד בסילברמן, ענה " צריך לתת לי ציון של חוקר מטופש".

חקירתו של ציון ששון נמשכת.

כל הזכויות שמורות לאתר המשפט הישראלי פסק דין

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ