אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> פלילי >> רועי חורב הורשע היום ברצח אסף שטיירמן ז"ל

רועי חורב הורשע היום ברצח אסף שטיירמן ז"ל

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 10/07/2001 14:35:00 | גרסת הדפסה

רעי חורב, הורע היום ברצח אסף שטיירמן ז"ל, שבוצע ביער אוסשקין בכפר-סבא, לפני כ- 4.5 שנים. בישיבה הקודמת הודה חורב בביצוע הרצח והיום הורשע רשמית. גזר הדין יינתן בחודש ספטמבר, עם קבלת תסקיר שרות המבחן. את חורב ייצג עו"ד ארז מלמד.

עדת המדינה במשפט הרצח של אסף שטיירמן, ליהי גלוזמן, נחקרה היום בחקירה נגדית ע"י סניגורה של סיגלית חיימוביץ, שביחד עם רעי חורב, נאשמים ברצח שטיירמן ז"ל.

החקירה הייתה נוקבת ונוקשה, ובמהלכה פרצה גלוזמן מס' פעמים בבכי. תשובותיה היו מגומגמות וברוב המקרים אמרה שאינה זוכרת, שאינה יודעת וזאת למרות שבמשטרה העידה על חלק מהדברים שנשאלה.

העדה לא זוכרת כי חיימוביץ אמרה לה, שרעי הורה להן לרצוח את שטיירמן ז"ל.

אין העדה זוכרת במפורט את מהות המשחקים די.אן.איי ואר.אן.איי, ששיחקו חורב וחיימוביץ. מה שהיא זוכרת, שמדובר במשחק דרקונים כאשר באר.אן.איי, יוצאים הדרקונים החוצה ותוקפים.

העדה זכרה, שלרעי הייתה גולגולת של אדם, גלימה שחורה ונר. היא זכרה, שהגולגולת הייתה שייכת לאביו של רעי כשהיה סטודנט לרפואה. כשנשאלה העדה מדוע לא אמרה נאומה בקשר לרצח, אמרה שפחדה מרעי.

כאן זינק עו"ד משה מרוז ושאל, כיצד היא למחרת הרצח התעלסה עם רעי חורב, כשהיא הייתה כה מזועזעת מהמקרה. לעדה לא הייתה תשובה לכך.

בעימות שהיה בין רעי לבין ליהי, אמר לה חורב, שהיא הסכימה לרצח, העדה אמרה שרעי חורב משקר. כשנשאלה מדוע לא אמרה זאת בחקירת המשטרה, אמרה כי אחד השוטרים שיבש לחלוטין את שאמרה, ולכן רוב הזמן שמרה על שתיקה.

העדה גם אמרה, כי הלכה עם רעי וסיגלית לכיוון יער אוסישקין בכפר סבא, אך לא ידעה מה מטרת ההליכה, אמנם סיגלית הראתה לה את אחד הפגיונות, אך היא לא הבינה במה מדובר.

עו"ד מרוז הטיח בעדה שיש לה זיכרון סלקטיבי, העדה הכחישה, כי סיפרה לרעי חורב, כי סייעה ברצח תייר מאנגליה, ושעזרה לקבור את גופתו בבור ליד שטח חקלאי.

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.PsakDin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום פלילי באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום פלילי

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ