אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> פלילי >> נימרודי מתנגד לקבלת עדותו של תם במשטרה כראיה

נימרודי מתנגד לקבלת עדותו של תם במשטרה כראיה

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 09/11/2000 17:35:00 | גרסת הדפסה

סניגורו של עופר נימרודי עו"ד דן אבי-יצחק, הגיש אתמול את תגובתו של נימרודי, לבקשתה של התובעת עו"ד פנינה גיא, להגיש את הודעותיו של עד המדינה יגאל תם - במקום להעידו.

עו"ד אבי-יצחק, טוען בתגובה כי יש לדחות את הבקשה על הסף, וכי כל עילתה של הבקשה, היא הכפשת עופר נימרודי והשמצתו. הסניגור אומר, כי התביעה יודעת שתם חושש להעיד, אך חשש זה, אינו נובע מאמצעי פסול כלשהוא שהופעל נגדו, אלא מידיעה כי בחקירה הנגדית, יחשפו ויוכחו העלילות שהעליל על הנאשם, בידוי הראיות שביצע ע"י "בישול" הקלטות, שקריו, המיניפולציות שעשה, ומעורבתו בעבירות חמורות שיביאו לביטול הסכם עד המדינה עמו, והעמדתו לדין.

בתחילת השבוע הגישה התביעה את הבקשה להגיש כראיה את הודעותיו של תם במשטרה, וזאת בטענה שהופעל עליו אמצעי לחץ פסול. התביעה צרפה חלק מפרוטוקול הישיבה, שנערכה בשבוע שעבר אצל פרקליטת המדינה עדנה קפלן, שם טען יגאל תם כי אנשים עלומים מאימים על חייו. למחרת, העיד תם שהוא חש ברע ועדותו הופסקה, ויום לאחר מכן, הודתה התובעת גיא, כי תם "היתחלה" והכל היה הצגה גדולה. השופטת ברכה אופיר, לא חסכה את שבט לשונה ואמרה בציניות, כי "לבה כמעט נשבר" בשל מחלתו של תם.

עוד טוען אבי-יצחק, כי מהפרוטוקול שצירפה התביעה, עולה חשד, כי ראש היחידה לחקירות בינלאומיות תנ"צ משה מזרחי, הסתיר לכאורה ראיות נוספות מהסניגוריה, לאחר שמזרחי הבין שיש חשד שהקלטות "מבושלות". הסינגור ציין עוד, כי נערכו מפגשים רבים בן תנ"צ מזרחי לבין יגאל תם, ואמר שמפגשים כאלו פסולים, שכן שניהם אמורים היו להעיד באותו משפט.

בימים הקרובים תתן השופטת ברכה אופיר, את החלטתה בנושא זה.

כל הזכויות שמורות לאתר המשפט הישראלי www.PsakDin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום פלילי באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום פלילי

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ