אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> תחום >> מתח באולם עקב מעצרו של יעקב נמרודי בחשד להדחת עדים

מתח באולם עקב מעצרו של יעקב נמרודי בחשד להדחת עדים

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 21/12/2000 16:14:00 | גרסת הדפסה

מתח שרר היום באולמה של השופטת המחוזית בתל-אביב ברכה אופיר, בפניה מתנהל משפטו של עופר נמרודי. המתח היה עקב מעצרו של אבי הנאשם, יעקב נמרודי, בחשד להדחת עדים.

בשעות הבוקר, התנהל וויכוח, שלווה בהרמת קול, בין התובעת עו"ד פנינה גיא והסניגור דן אבי-יצחק. מהות הויכוח הלוהט, אותו ניסתה השופטת אופיר להרגיע, היה קבילותן של הקלטות שהיו ברשות עד המדינה יגאל תם, קלטות שנשלחו לבדיקה בקנדה. לגבי כשירותן.

התובעת גיא, אמרה כי רק לאחרונה נתקבלה חוות הדעת, לגבי 14 הפסקות שהיו במהלך ההקלטה בקלטות האמורות. התובעת אמרה שחוות הדעת שהגיעה באנגלית ובמושגים שלא נהירים לכל אחד, הועברה למומחה לקלטות במדור לזיהוי פלילי של המשטרה, והתרגום בידיה. התובעת אמרה, שבכל מקרה עדותו של תם לא תקבע את גורל הקלטות, אלא מומחים יעשו זאת. התובעת אמרה זאת, כתגובה לבקשתו של עו"ד אבי-יצחק, לדחיה של עדותו של תם, כדי שהסניגוריה תוכל לבדוק את כשירות הקלטות.

התובעת גיא, קבלה על כך ששוב מנסים למנוע את עדותו של יגאל תם (בפעם השלישית), פנינה גיא נמנעה מלקשור את מעצרו של יעקב נמרודי, לעדותו של תם. עו"ד גיא אמרה שאין לדחות את עדותו של תם שהינו מעוקב יציאה. אומנם השופטת אופיר אישרה את יציאתו לחו"ל, תמורת הפקדת מזומנים בסך 500 אלף שקל, אולם מחר, יתקיים דיון בביהמ"ש העליון, בו מערערת התביעה על היתר היציאה מן הארץ.

עוד דן אבי-יצחק אמר, כי בידי התביעה מזה זמן רב שלוש קלטות עם ממצאים על כשירותך וטיבן. עו"ד גיא שוב אמרה, כי תם לא אמור להעיד על הקלטות, ועו"ד אבי-יצחק אמר, שאם היא תבטל את העלאת נושא הקלטות בעדותו של תם, הוא מסכים לעדותו במועד שיקבע, שכן האינטרס שלו הוא הקדמת העדות, לאור המעצר בו מצוי עופר נמרודי. התובעת שבה ואמרה, כי על הקלטות יעידו מומחים, והבטיחה שכל הקלטות, יועברו עד יום א' לידי הסינגוריה.

השופט אופיר, שביקשה לסיים את החקירה הנגדית של פרידן עד לסוף חודש זה, הורתה לקרוא לו לאולם המשפטים, ולהמשך חקירתו הנגדית. לגבי פרשת הקלטות אם יועלו או לא בעדותו של תם, תיתן השופטת את הכרעתה בשבוע הבא, ובינתיים ביקשה מהצדדים להיפגש, ולהגיע לפשרה בנושא.

כל הזכויות שמורות לאתר המשפט הישראלי פסק דין www.PsakDin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ