אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> תחום >> לשכת עורכי הדין מתכוננת למונדיאל

לשכת עורכי הדין מתכוננת למונדיאל

מאת: מערכת PsakDin.co.il | תאריך פרסום : 21/10/2003 13:52:00 | גרסת הדפסה

ביום שלישי ייערך האימון הראשון לקראת השתתפות היסטורית באליפות העולם בכדורגל לעורכי הדין, אשר תתקיים בשנה הבאה בטורקיה.

עשרות עורכי דין מרחבי הארץ צפויים להגיע לאימון הפתיחה ב"ספורטק צפון" בתל-אביב, ומתוכם ייבחר בסופו של דבר הסגל הסופי שייצג את הלשכה באליפות העולם בכדורגל לעורכי הדין, הידועה בשם MUNDIAVOCAT, ואשר תתקיים באנטליה, טורקיה, בין ה-21 ל-30 במאי 2004.

מונדיאל עורכי הדין, אשר נערך לראשונה בשנת 1983 (ובו זכתה נבחרת עורכי דין ממרקש, מרוקו) מתקיים אחת לשנתיים. קרוב ל-50 נבחרות, המייצגות לשכות עורכי דין מכל קצוות תבל, צפויות ליטול חלק בתחרות המיוחדת, אשר נערכת ברוח המשחק ההוגן (FAIR PLAY) ואחוות מקצוע עריכת הדין. כאמור, לראשונה בהיסטוריה, צפויה ליטול חלק בתחרות גם משלחת של עורכי דין מישראל, אשר תכלול כ-22 שחקנים.

נציגי לשכת עורכי הדין, עו"ד גלעד שי ועו"ד גיא ברק, אשר נטלו לאחרונה חלק באסיפה הכללית באנטליה שאורגנה ע"י הוועדה המארגנת, התרשמו מהצפוי בתחרות ומקבלת הפנים החמה והלבבית לה זכו מצד המארגנים ומצד נציגי הלשכות האחרות. אחד משיאי המפגש היה החלפת כרטיסי ביקור עם עורכי דין מהמשלחת של אירן, שצפויה אף היא לערוך הופעת בכורה בתחרות. עשרות עורכי דין מרחבי הארץ, אשר הביעו התעניינות בתחרות, נטלו חלק במפגש הפתיחה שארגנה לשכת עורכי הדין לפני כשבועיים, ובהם גם עו"ד אייל אברמוב, שוער המשנה של קבוצת הפועל פ"ת. מאמן הנבחרת הוא גילי לבנדה, בעבר שחקן פעיל בהפועל פ"ת וכיום מאמן מצליח במחלקת הנוער של הפועל ת"א.

חוקי מונדיאל עורכי הדין דומים מאוד לחוקים של פיפ"א, מבחינת מספר השחקנים בכל קבוצה (11), סוגי המגרשים (משטחי דשא) והשיפוט (שופט ושני עוזרי שופט). הנבחרות השונות תחולקנה לבתים ותשחקנה 7 משחקים כל אחת במהלך 9 ימי התחרות, כאשר משחקי חצי-הגמר והגמר עתידים להיערך באצטדיון הכדורגל של אנטליה, שעל כר הדשא שלו שיחקה לאחרונה נבחרת הכדורגל של ישראל במסגרת מוקדמות היורו. בתחרות הקודמת, אשר נערכה במלטה, זכתה נבחרת עורכי דין שייצגה את העיר רומא, ואשר הקדימה את הנבחרות של בודפשט ואמסטרדם. אגב, הנבחרת מרומא זכתה בתואר גם בשנת 1998, כאשר בתווך (בשנת 2000) זכתה נבחרת מסנטה פה, ארגנטינה. עד כה, נטלו חלק ב-11 התחרויות הקודמות, תוך הפגנת רצינות ראויה לציון, נבחרות מחמש היבשות, החל מקנדה, ארגנטינה ואוסטרליה, דרך יפן, מרוקו ואלג'יריה וכלה במדינות מרחבי אירופה (אנגליה, צרפת, איטליה, גרמניה, ספרד, הולנד ועוד).

עו"ד יוני פרידמן, חבר הוועדה המארגנת מטעם לשכת עורכי הדין: "מדובר במפגש ספורטיבי חוצה עמים, תרבויות, דתות ואידיאולוגיה, בו מתמודדים נציגים מכל קצוות תבל תוך שמירה על ערכים של אמון הדדי, צדק ושוויון. אנחנו מתייחסים לתחרות הזו ברצינות רבה ומקווים כי נייצג את לשכת עורכי הדין ואת מדינת ישראל בכבוד. זו תהיה הזדמנות יוצאת דופן עבור עורכי הדין חברי המשלחת, אשר רגילים להתעמת זה מול זה בבתי המשפט, לשכוח לזמן קצר מתלאות היומיום ולהפגין את ביצועיהם על כר הדשא, להסיר את החליפות והעניבות ולעבור למכנסיים קצרים ולנעלי כדורגל."

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ