אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> נזקי גוף ותאונות >> "לא בחרתי להיות עורך דין כדי להפוך למיליונר, רציתי לעזור לאזרח הקטן להילחם נגד גופים גדולים בעקבות תחושת חוסר הצדק שבערה בי"

"לא בחרתי להיות עורך דין כדי להפוך למיליונר, רציתי לעזור לאזרח הקטן להילחם נגד גופים גדולים בעקבות תחושת חוסר הצדק שבערה בי"

תאריך פרסום : 16/01/2021 12:54:00 | גרסת הדפסה

Ruthson Zimmerman, Unsplash

עו"ד ישראל ספטי עוסק בדיני נזיקין על כל ענפיו: תאונות דרכים, תאונות תלמידים, נזקי רכוש, נזקי גוף, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, דיני תעבורה ודיני עבודה.

 

מהי הייחודיות  של המשרד שלך? 

המשרד שלי הוא משרד בוטיק, אני ורק אני עובד מול הלקוח מההתחלה ועד לסוף התהליך, החוויה היא ביתית ואינטימית. אני נלחם עבור כל אחד מהלקוחות כאילו הוא היחיד שקיים כי אני יודע עד כמה קשה זה להילחם לבד מול מוסדות חזקים שמנסים לעיתים להתחמק מאחריות.

הרבה מלחמות קשות הן נגד חברות הביטוח. ה- "די אן איי " שלהן הוא לקחת כל חודש כסף אבל ברגע האמת  להתחמק מתשלום בעזרת  "שיטת מצליח" ומלחמות התשה של  "לך תביא" וכדו'.

הרבה פעמים אנשים  שזכאים מבחינת החוק לקבל פיצויים, מוותרים מראש, או שלא עושים מספיק על מנת לקבל את מה שמגיע להם, זאת כי אין להם מושג איך להתנהל מול חברות הביטוח, זה מרתיח אותי!  

מה מעסיק אותך בעיקר בימים אלו?   

בימים אלה אני בשיאה של תביעה נגד אחד ממתחמי המשחקים של "בבילון", אחד מהאבות שבילה בפארק עם ילידו, נפצע מאחד ממתקני המשחקים.

אני טוען שמדובר ברשלנות, ואני לא הולך לוותר, ניצחון בתיק הזה יעורר הדים ויפקח את עיניהם של ההורים הנמצאים במתחמים אלו כיצד להשתמש במתקני המשחקים וכן יחייב את בעלי המתקנים לתלות שלטי זהירות הוראות אזהרה ובטיחות בשפה העברית וכן הסבר לדרכי פעולה להפעלת המתקן כדי לא להיפגע. 

למה בחרת דווקא בתחום הזה?

נולדתי למשפחה דתית מרובת ילדים, מגיל 11 ידעתי שזה מה שאני רוצה להיות, באותם ימים למדתי בישיבה, החברים מהלימודים וכן המשפחה הקרובה נהגו לקרוא לי "העורך דין", הייתי מסתובב עם פנקס קטן ועט "פארקר", הכל סיקרן אותי ותמיד היה לי משהו להגיד. 

בגיל 19 הגשתי את התביעה הראשונה שלי, שהופנתה נגד המעסיק שהעסיק אותי כשנתיים בתור מנהל חנות.  לרוע המזל עברתי תאונת דרכים ששינתה את היכולות שלי, ביקשתי ממנו שימצא לי עבודה שמתאימה למצבי הבריאותי, הוא לעומת זאת החליט לפטר אותי והגדיל לעשות ולתבוע אותי. לפני הדיון הסתייעתי בעו"ד שייצגה אותי, בית המשפט קיבל את הטיעונים המליץ למעסיק לחזור בו מתביעתו והעמיד את המעסיק במקומו, הוא שילם לי את מה שהגיע לי. 

בגיל 26 - לאחר שחסכתי כסף עבור הלימודים למדתי תואר ראשון במשפטים, לאחר מכן ניגשתי לבחינות, הייתי בטוח שיהיה לי קשה לסיים את התואר, אבל טעיתי, סיימתי את הלימודים, בתוך 3 שנות לימודים ולאחר שנת התמחות ניגשתי לבחינת לשכת עוה"ד ועברתי את הבחינה בפעם הראשונה.

בטקס קבלת חברים חדשים ללשכת עוה"ד, נאמתי את הנאום שכתבתי בפני כולם, כנציג מטעם המוסמכים. 

זוכר ציטוט ? 

אני זוכר שאמרתי : אמר רבי שמעון בר יוחאי: "גדול השלום שכל הברכות כלולות בו", תשתמשו בכלים שקיבלתם בכישרון, בהבנה ובמקצועיות על מנת להשכין שלום ולגשר בין הצדדים". 

מהי התכונה החשובה ביותר שצריכה להיות לעו"ד בתחום שלך?

העבודה שלי היא כמו משחק שחמט: צריך לחשוב במקביל גם על המהלכים שלי וגם על המהלכים של הצד השני חשוב להיות מוכן לכל אפשרות על מנת להוביל את הלקוח שלי בסופו של דבר ל- "מט".                                                           

מעבר לזה צריך להיות חד, בעל הבנה משפטית והרבה סבלנות, אני לא הלכתי להיות עורך דין כדי להפוך למיליונר, רציתי לעזור לאזרח הקטן להילחם במערכות ובגופים גדולים.

 *עו"ד ישראל ספטי עוסק בדיני נזיקין, תעבורה ועבודה.

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום נזקי גוף ותאונות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום נזקי גוף ותאונות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ