אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> תחום >> חדשות ישראל מבקשת למחוק את כתבי התשובה

חדשות ישראל מבקשת למחוק את כתבי התשובה

מאת: אמיר הלמר - TheMarker.com | תאריך פרסום : 22/05/2001 08:18:00 | גרסת הדפסה

חדשות ישראל הגישה היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב בקשה למחיקה על הסף של תגובות המשיבים בעתירתה נגד זכיית חדשות 24 במכרז ערוץ החדשות, במסגרתה ביקה חדשות ישראל צו ביניים נגד המשך קיומו של המכרז.

לטענתה לפי החלטת ביהמ"ש הותר למשיבות בעתירה - חדשות 24, המועצה לשידורי כבלים ולוויין ושר התקשורת - לתת תגובתן לבקשה עד שלושה ימים לפני המועד שנקבע לדיון בצו - 22 במאי, ואילו המשיבות הגישו תגובתן אתמול, משמע לאחר המועד שקבע ביהמ"ש וזאת מבלי לבקש את אישורו של ביהמ"ש לכך.

בנוסף הגישה היום חדשות ישראל תשובה לטענה שהועלתה ע"י חדשות 24 לפיה לא הועברה לידיה הצעתה המלאה של חדשות ישראל במכרז. חדשות ישראל טוענת בתשובתה כי אין בטענות חדשות 24 דבר.

יתרה מכך, טוענת חדשות ישראל כי היא צרפה לבקשה ולעתירה את כל המסמכים הרלוונטיים ומעבר לכך בידי שניים מהמשיבים לעתירה - המשיב 1 (שר התקשורת) והמשיבה 2 (המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין), יש את הצעת המבקשת במלואה.

חדשות ישראל מוסיפה כי ההחלטה האם להעביר מסמכים לצד השני ואיזה מידע ייחשף לצד השני, נתונה בידי המועצה לשידורי כבלים ולוויין שאם היתה סבורה שלחדשות 24 זכות לקבל את הצעתה של המבקשת, אשר הפסידה במכרז, היתה נתונה בידיה הזכות והאפשרות לעשות כן.

בנוסף מציינת חדשות ישראל כי גילתה דעתה במכתב לחדשות 24, כי תהא מוכנה להעביר לה מסמכים נוספים אם וככל שאלו יהיו אכן רלוונטיים לדיון בבקשה. לטענתה בחרה חדשות 24 במקום להצביע על המסמכים הנדרשים לה לשם הגשת תשובתה "להמשיך במסכת ההטרדות" וביקשה פעם נוספת את הצעת חדשות ישראל במלואה.

חדשות ישראל טוענת כי החליטה להעביר לידי חדשות 24 את יתרת המסמכים המרכיבים את הצעתה, למעט מסמכים שיש בהם חשיפה של סודותיה המסחריים של המבקשת או פגיעה בהגנת הפרטיות, ועשתה זאת 5 ימים לפני מועד הדיון הצפוי מחר.

לעומת זאת חדשות 24, טוענת המבקשת, בחרה להעביר לידיה את תשובתה לבקשה יום וחצי לפני מועד הדיון. התנהגות זו טוענת חדשות ישראל מעידה על העובדה שכל דרישתה לקבל את הצעתה של המבקשת במלואה לא נועדה אלא להטריד את המבקשת ולהכביד עליה.

באדיבות www.themarker.com

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ