לפסק הדין בעניין ועדנה נגד אל-על - נתיבי אוויר לישראל בע"מ
בית המשפט לתביעות קטנות בקריות קבע, כי חברת תעופה אינה חייבת לציין על גבי כרטיס הטיסה קיומן של נחיתות ביניים, וכי אין לראות בכך משום הפרת חוזה.
לטענת התובע, על חברת "אל על" לפצותו בגין נזקים ועגמת נפש שנגרמו לו בשל נחיתת ביניים ועיכוב של כ 3 שעות בשדה התעופה עובדה בטיסה מפריז לישראל. לטענתו, אי יידועו ואי ציון נחיתת הביניים בכרטיס הטיסה מהוה הפרת חוזה.
השופטת אילת דגן קבעה, כי אמנם, מוטב שעל גבי כרטיס הטיסה תהינה רשומות נחיתות הביניים המתוכננות, אולם לא קיים מקור חוקי לחיוב חברת התעופה לרשום זאת על גבי הכרטיס עצמו, ומשכך, יש לדחות את התביעה, שכן לא הוכח כי חברת "אל על" הפרה חובותיה ו/או התרשלה בדרך כלשהי.
לפסק הדין בעניין ועדנה נגד אל-על - נתיבי אוויר לישראל בע"מ
למדור: חוזים
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"
www.psakdin.co.il
המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.
פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.