אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> נזקי גוף ותאונות >> הפועל חולון תובעת מהקפטן לשעבר 1.2 מיליון ש' על הפצת לשון הרע

הפועל חולון תובעת מהקפטן לשעבר 1.2 מיליון ש' על הפצת לשון הרע

מאת: מערכת פסקדין | תאריך פרסום : 28/12/2020 12:53:00 | גרסת הדפסה

עורך דין לשון הרע, הפועל חולון תובעת מהקפטן לשעבר 1.2 מיליון ש' על הפצת לשון הרעאילוסטרציה: Markus Spiske on Unsplash

לפי הנטען מאז ששלומי הרוש לא משחק בקבוצה הוא מכפיש את שמה ואת שם המנכ"ל בכל פלטפורמה תקשורתית אפשרית ומציג אותם כמי שפועלים "בצורה מלוכלכת" והסתירו ממנו סעיפים בחוזה

מנכ"ל קבוצת הפועל חולון רועי דבורה והעמותות שמפעילות אותה הגישו לאחרונה תביעת לשון הרע על סך 1.2 מיליון שקלים נגד קפטן הקבוצה לשעבר שלומי הרוש. בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד גיא אבידן, נטען כי בחודשים האחרונים, לאחר סיום היחסים עם הקבוצה, הכפיש הרוש את שמם של דבורה והקבוצה בראיונות שהעניק לכלי תקשורת שונים, והציג אותם כנוכלים שמרמים שחקנים ומתנהלים בצורה "מלוכלכת ומכוערת".  

לפי כתב התביעה, בשורת ראיונות שהעניק הרוש בחודשים האחרונים לכלי התקשורת, בהם העיתונים "מעריב" ו"הארץ" ואתר "מאקו", הוא הציג את המנכ"ל דבורה כמי שפועל מאחורי הגב של הנהלת הקבוצה, הסתיר ממנו במרמה סעיפים בחוזה, ניצל והטעה אותו.

כך למשל, בראיון לעיתון מעריב ואתר ספורט 1 באוגוסט 2020 הציג עצמו הרוש כ"שה תמים" שרומה ונוצל משום ששוכנע לא להיעזר בסוכן טרם החתימה על החוזה. לעומתו, דבורה הוצג כאדם לא הגון ונצלן. בראיון שהעניק באותו היום לתוכנית הרדיו של רון קופמן ושלמה שרף ב-103 FM הוא הציג את התובעים כמי שעבדו עליו ושינו את החוזה ללא ידיעתו, ובכותרת לראיון שהעניק בנובמבר ל"מאקו" הוא הכריז ש"חולון התנהלה מלוכלך".

לפי הנטען מדובר בפרסומים חוזרים ונשנים שכל מטרתם לפגוע בקבוצה ובמנכ"ל מתאוות נקם, שאף לוו בהמשך בהגשת תביעה מופרכת נגד הקבוצה לבית הדין לעבודה בה הציג אותה כקבוצה שנוהגת לרמוס את זכויות עובדיה.

בכוונת זדון

בתוך כך הובהר כי כעסו של הרוש נבע מכך שלטענתו לא קרא את החוזה עליו חתם ולא היה מודע לסעיף שעסק בסיום היחסים. אלא שמדובר בטענת שווא בפרט כשמדובר בשחקן מקצועי ובעל ניסיון.

מכל מקום, הדרך שבה הסתיימו היחסים ודאי לא הצדיקה את סבב ההכפשות וההאשמות הקשות שהפנה כנגד המנכ"ל תוך פגיעה במוניטין שלו כמנהל מקצועי.

נטען כי כל הפרסומים של הרוש כנגד הקבוצה והמנכ"ל היו שקריים ומהווים לשון הרע, וכי בחירת הניסוחים והמילים מלמדת על כך שפעל בחוסר תום לב קיצוני ובכוונת זדון, במטרה להזיק להם וליצור הקשר שלילי לשמם הטוב.

לנוכח היקף התפוצה הרחב והעובדה שהרוש ניצל את מעמדו כשחקן מפורסם ובכיר, התבקש בית המשפט לחייב אותו לפצות את התובעים גם בפיצוי הסטטוטורי שקובע חוק לשון הרע על כל אחד מהפרסומים בנפרד וגם בפיצוי על הנזקים שנגרמו להם בפועל כתוצאה מ"פגיעה אובססיבית ושיטתית" בשמם הטוב. בסך הכל נתבעו מהרוש 1.2 מיליון שקלים בנוסף לפרסום התנצלות והבהרה כי הדברים שפורסמו אינם אמת.   

שלומי הרוש בחר שלא להתייחס לדברים.

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום נזקי גוף ותאונות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום נזקי גוף ותאונות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ