אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> תחום >> העיתונאי מיכאל קרפין תובע את רדיו ללא הפסקה

העיתונאי מיכאל קרפין תובע את רדיו ללא הפסקה

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 02/06/2002 13:39:00 | גרסת הדפסה

העיתונאי מיכאל קרפין, סגן יו"ר הדירקטוריון של חברת רדיו ללא הפסקה, אחד מבעלי מניות בה ולטענתו בעל זכויות חוזיות לקבלת שיעור מרווחי החברה, תובע מחברת רדיו לא הפסקה, המפעילה רדיו בגוש דן מכוח זיכיון כ - 263 אלף שקל. התביעה הכספית הוגשה בבית משפט השלום בתל אביב, באמצעות משרד עורכי הדין כספי.

התובע טוען כי בתחילת שנת 1995 פנו אליו נציגי הנתבעת והציעו לו לכהן כמנהל הקבוצה ומועמדה לתפקיד מנהל תחנת הרדיו, אם תזכה במכרז. התובע, שהסכים להצעה, ריכז את ההצעה במכרז, כתב פרקים בהצעת הנתבעת ולאחר שהקבוצה זכתה ניהל את התחנה. התובע טוען כי בתמורה הובטחה לו זכות חוזית להשתתפות ברווחי החברה.

התובע טוען, כי העיתונאי דני בלוך שהיה חבר בוועדת המכרזים שהעניקה את הזיכיון לרדיו ללא הפסקה, אמר כי מה שהשפיע ביותר על הוועדה בבחירתה היתה אמינותם של העומדים בראש התחנה וההתרשמות מאישיותם של המנהלים ומהחוסן הפיננסי של החברה.

התובע טוען כי מדברים אלה ניתן ללמוד כי הזכייה במכרז היתה בעיקר הודות למעמדו ולאיכות הצעת החברה, אשר הוכנה לפי הנטען על ידו.

התובע טוען כי הוא ניהל את התחנה מיום קבלת הזיכיון (אוקטובר 1995), עד ליום בו נסתיימה עבודתו בתחנה בהסכמה (יוני 1996), וכי ההסכם בינו לבין החברה קבע כי הוא זכאי לקבל 4 אחוזים מרווחי החברה. התובע טוען, כי למרות זאת, לא שילמה לו החברה ולו שקל אחד.

טרם הוגש כתב הגנה.

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ