לכתב התביעה בעניין עקרי נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה תביעה ייצוגית כנגד חברת בזק בגין התקלה שארעה ביום ג', בה הפסיקה בזק להעניק שירותים ללקוחותיה באופן סדיר, במשך כשבע שעות.
התובעים, לקוחות חברת בזק, הגישו באמצעות עו"ד יוחי גבע תביעה כנגד החברה בגין התקלה שארעה ביום ג', כאשר בזק הפסיקה להעניק שירותים באופן סדיר במשך כשבע שעות, כך שהם לא יכלו להוציא ולקבל שיחות. לטענתם, אין זה מתקבל על הדעת כי בזק תפסיק באופן חד צדדי לספק את שירותיה, והיה מצופה ממנה שבתמורה לאלפי השקלים שהיא גובה מלקוחותיה בכל שנה, תעניק להם שירות ברמה הולמת.
לטענת אחד התובעים, בעל מזנון לממכר מזון, עקב התקלה הוא לא קיבל הזמנות לארוחות באופן רגיל ושגרתי, ולפיכף ניזוק באופן קשה. לטענת התובע השני, התקלה מנעה ממנו לבצע מכירה ורכישה של מניות במועד המדוייק וכתוצאה מכך הפסיד כסף.
התנהלותה של חברת בזק, כך נטען, מהווה הפרת חובה חקוקה, שכן על בזק לקיים את שירותי החברה בכל ימות השנה וכל שעות היממה באורח תקין וסדיר, לפי החוק. כמו כן נטען, כי בזק התרשלה בכך שלא מנעה את התקלה, אשר חזקה כי היא תוצר של תחזוקה לקויה.
בית המשפט התבקש לפצות את כלל לקוחותיה של בזק, בין היתר, בגין "שיחות כושלות" שלא הגיעו ליעדן, עוגמת נפש, הפסד הנאה ונזקים עקיפים בסך של כ- 104 ש"ח לכל לקוח, כך שסכום הפיצוי הכולל עומד על 217,600,000 ש"ח.
לכתב התביעה בעניין עקרי נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
למדור: סדר דין אזרחי וראיות
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"
www.psakdin.co.il
המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.
פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.