שביט שפירא מפתח תקוה, לקוחה של חברת "סלקום", מבקשת בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כי תביעתה נגד החברה, תוכר כתביעה ייצוגית בשם כ- 400 אלף לקוחות.
התובעת, שמיוצגת על ידי עורכי הדין אסנת ודינרי, טוענת כי עניינה של התביעה הוא השבת כספים שגבתה חברת סלקום ביתר, בעקבות הטעיה שלא כדין - בניגוד למצגים שהציגה החברה במסגרת מבצע "מסלול שדרוג כוכבים", מסלול אליו צורפו מאות אלפי לקוחות סלקום בארץ.
במבצע האמור, הוצע ללקוחות סלקום, להחליף את הערכה הסלולרית שברשותם, בערכה טובה יותר. ההחלפה נערכה לפי האמור על ידי סלקום, כנגד תשלום מוזל ומשולבת בתעריפי חיוב מוזלים בגין זמן אויר.
התובעת טוענת, כי החברה הציעה למצטרפים לתוכנית, תעריף מוזל של 49 אגורות (כולל מע"מ) לדקת אויר בכל חיוג לטלפון סלקום, לרבות בחיוג למשיבון הסלולארי של המכשיר. בפועל, לטענת התובעת, נהגה סלקום בניגוד למצג זה, וחייבה את הלקוחות ב- 96.06 אגורות לדקת אויר.
התובעת מבקשת מבית המשפט שיורה לסלקום להשיב ללקוחות את חיובי היתר ולהכיר בתביעה כתביעה ייצוגית.
טרם הוגש כתב הגנה.
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"
www.psakdin.co.il
המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.
פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.