אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> סדר דין אזרחי וראיות >> בקשה לייצוגית נגד וולסטריט- לא מאפשרת לבטל הרשמה לקורס אנגלית

בקשה לייצוגית נגד וולסטריט- לא מאפשרת לבטל הרשמה לקורס אנגלית

מאת: טל צבר, עו"ד | תאריך פרסום : 10/01/2012 11:56:00 | גרסת הדפסה

לבקשה בעניין שירי בלאו ואח' נגד קבוצת קידום בע"מ

בבקשה לאישור תובענה ייצוגית על סך 26,250,000 ש"ח שהוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א, נגד חברת 'קידום' המייצגת את בית הספר ללימוד אנגלית 'וולסטריט' בארץ, נטען כי חוזה ההרשמה שלה, עליו חותמים התלמידים מראש, שולל את אפשרות ביטול העסקה.

המבקשים שנרשמו לקורס אנגלית בבית הספר ללימוד אנגלית "וולסטריט", המיוצג בישראל ע"י חברת קידום, טענו כי וולסטריט סירבה להשיב להם את הכספים ששילמו עבור הקורס, בשווי אלפי שקלים, זאת למרות שביקשו לבטל את העסקה עוד בטרם השתתפו בשיעור אנגלית אחד במסגרתו. לפיכך, הגישו באמצעות עוה"ד חיים פינץ ורועי קדם כנגד בית הספר בקשה לאישור תובענה ייצוגית.

המבקשים טענו, כי חוזה ההרשמה של וולסטריט הינו חוזה אחיד ומקפח, זאת מאחר והוא שולל מהנרשמים את האפשרות לבטל את ההרשמה ולקבל את כספם חזרה אלא אם הם דרשו לבטל את הקורס מיד לאחר "השיעור הראשון", אולם במסגרת "שיעור ראשון", על פי הגדרת 'וולסטריט', נכלל גם שיעור ההדרכה הכללי, המועבר בשפה העברית, ונועד להיכרות ראשונית וכללית של הקורס, ואינו כולל לימוד תוכני, כאשר במידה והלקוח לא ביטל את העסקה מיד בתום שיעור ההדרכה, אין לו כל אפשרות לבטלה לאחר מכן.

עוד נטען, כי גם אם נרשמים לכמה קורסים באנגלית, ומגיעים לשיעור אחד בקורס אחד, לא מאשפר החוזה לבטל את ההרשמה ליתר הקורסים, גם במידה והלימודים במסגרתם עוד לא החלו.

לפיכך, ביקשו המבקשים כי ביהמ"ש יחייב את 'וולסטריט' בפיצוי של 26,250,000 ש"ח, לכלל חברי הקבוצה, שהם כל מי שנרשם לקורסי האנגלית של "וולסטריט" בשבע השנים האחרונות, וביטל הרשמתו מבלי שהשתתף בקורס.

לבקשה בעניין שירי בלאו ואח' נגד קבוצת קידום בע"מ

למדור: סדר דין אזרחי ודיני ראיות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום סדר דין אזרחי וראיות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום סדר דין אזרחי וראיות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ