אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> פלילי >> "אם אני אראה פה גבר": מאסר על תנאי לגבר שאיים על גרושתו

"אם אני אראה פה גבר": מאסר על תנאי לגבר שאיים על גרושתו

מאת: מערכת פסקדין | תאריך פרסום : 12/07/2022 10:18:00 | גרסת הדפסה

אילוסטרציה: Mattia Ascenzo, Unsplash

הנאשם עשה תנועת שיסוף בגרונו כשראה צילום שלה מבלה בפאב. בית המשפט התחשב בכך שמדובר באירוע חריג ביחסים בין השניים ואימץ הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים

השופטת שירלי דקל נוה אימצה לאחרונה הסדר טיעון בתיק שנפתח כנגד גבר בעבירת איומים על גרושתו. בכתב האישום נטען כי בזמן שהנאשם שהה בביתה של הגרושה ושיחק עם הילדים הוא הבחין בתמונה שלה בבר או מועדון. בתגובה אמר לה הנאשם "אם אני אראה פה גבר" וסימן תנועת שחיטה בגרונו. הנאשם הביע חרטה והשופטת הסתפקה בענישה צופה פני עתיד.

הנאשם והמתלוננת הם בני זוג גרושים ולהם שני ילדים משותפים קטינים.

לפי כתב האישום המתוקן שייחס לנאשם עבירת איומים, במאי 2021 שהה הגרוש בבית המתלוננת ושיחק עם הילדים. לפתע צלצל הטלפון של המתלוננת ועל הצג הופיעה תמונתה כשהיא מבלה.

טרם עזיבתו את הבית פנה הגרוש לאישה ואמר לה "אם אני אראה פה גבר" תוך שהוא מסמן בידו תנועת שיסוף בגרונו. לפי האישום, במעשיו איים הנאשם על המתלוננת בכוונה להפחידה.

הסנגור, עו"ד אביעד לנצ'נר, טען כי באותה תקופה הנאשם חשד באשתו לשעבר שהיא יוצאת בערבים ומשאירה את הילדים ללא השגחה. לדבריו, הנאשם התרגז לראות תמונה של האישה בבר או מועדון, על רגע אותו חשד.

בהמשך לטיעונים ולאחר משא ומתן מול הסנגור הסכימו ב"כ המדינה, עו"ד מודיש ארקני ועו"ד נעמה לסרי, להסדר טיעון לפיו הנאשם יודה, יורשע והצדדים יעתרו למאסר על תנאי והתחייבות להימנע מביצוע עבירה.

חסך זמן שיפוטי

במסגרת הטיעונים לעונש המדינה ציינה כי לחובת הנאשם הרשעה אחת ישנה מ-2006 בעבירת רכוש. עוד היא הסבירה את הנימוקים להסדר שעיקרם בעמדת המתלוננת שסיפרה כי היום היחסים בין השניים תקינים ומדובר היה באירוע חריג ביניהם בשל הליך הגירושין.

הסנגור עתר לאמץ את הסדר הטיעון והדגיש את החיסכון הרב בזמן שיפוטי בכך שהנאשם הודה בסופו של דבר בעובדות כתב האישום המתוקן.

הנאשם עצמו הביע חרטה על התנהגותו.

סגנית נשיאת בית משפט השלום בראשון לציון, השופטת שירלי דקל נוה, כתבה כי לאחר ששקלה את כל הנסיבות ואת טיעוני הצדדים וחומרת העבירה, כמו גם את הודאתו של הנאשם והחיסכון בזמן שיפוטי יקר, יש לקבל את הסדר הטיעון.

השופטת גזרה על הנאשם מאסר על תנאי למשך 3 חודשים וכן התחייבות להימנע במשך שנתיים מעבירת איומים (ככל שתבוצע עבירה כזו הנאשם ישלם 2,000 שקל).

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום פלילי באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום פלילי

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ