אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני חברות >> אושר הסכם הפשרה בין אמיקום לניסים צור ולחברת צ.מ.מ

אושר הסכם הפשרה בין אמיקום לניסים צור ולחברת צ.מ.מ

מאת: אמיר הלמר - TheMarker.com | תאריך פרסום : 02/04/2001 15:16:00 | גרסת הדפסה

ביהמ"ש המחוזי בתל אביב אישר היום את הסכם הפשרה בין חברת ההשקעות אמיקום וד"ר עודד וקסמן לבין ניסים צור וחברת צ.מ.מ שבבעלותו להשבת כספי ההשקעה בסך כ-8.3 מיליון דולר, שהשקיע בה לפני 5 חודשים.

על פי ההסכם, שנחתם ביום חמישי, תחזיר צ.מ.מ לאמיקום ווקסמן כ-3 מיליון דולר באופן מיידי, מכספים שנתפסו זה לא מכבר בעיקולים שהטילה אמיקום על החברה ואילו ניסים צור יחזיר 2.3 מיליון דולר, כסף שקיבל מהחברה תמורת חלק ממניותיו בחברה. את שארית ההשקעה בסך של כ-3 מיליון דולר אמורה להחזיר צ.מ.מ מהכנסותיה העתידיות ב-6 השנים הקרובות, במידה ויהיו. כמו כן, ביקשה אמיקום להסיר את העיקולים שהוטלו על כספי החברה כדי שיוכלו להעבירם.

עדי איל, מנכ"ל השיווק באמיקום, הודה היום כי למעשה ההסתברות כי אמיקום תקבל בעתיד את שארית השקעתה בחברה נמוך ביותר.

מקורבים לניסים צור אמרו היום כי בכוונתו להמשיך ולהפעיל את החברה כעסק חי.

צ.מ.מ, שיוצגה על ידי עוה"ד חגי אשלגי ואייל רוזובסקי ממשרד עורכי הדין חיים צדוק, הגיעה להסדר הפשרה עם אמיקום לאחר שהאחרונה הגישה נגדה ונגד מנהלי החברה, בני הזוג ניסים וגילה צור, תביעה אזרחית על סך 8.3 מיליון דולר. בכתב התביעה שהוגש לפני חודש וחצי טענה אמיקום כי בסוף 2000 השקיעה 8.3 מיליון דולר ברכישת מניות צ.מ.מ מבני הזוג צור בהתבסס על מצגי שווא, תרמית, הונאה וזיוף.

בתביעה נכתב כי בני הזוג טענו שצ.מ.מ פיתחה ומחזיקה בזכויות הבלעדיות על שבב טלפוניה ייחודי הנמכר לצרכנים ברחבי העולם, שמאפשר ביצוע מגוון יישומים רב באמצעות מכשיר הטלפון. אמיקום טענה בכתב התביעה כי התברר, בדיעבד, שאין בידי צ.מ.מ שבב מקורי וייחודי, וכי השבב שבו היא משתמשת הוא מתוצרת חברת פיליפס.

בעקבות הגשת התביעה נעצר ניסים צור על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה בחשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה וזיוף. צור שוחרר בערבות, אך חוקרי מס הכנסה הוציאו נגדו צו עיכוב יציאה מישראל בשל החשד כי העביר את הכספים שקיבל מאמיקום לחשבונות בשווייץ, בלי לדווח על כך למס הכנסה.

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני חברות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני חברות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ