אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> פלילי >> "נשארתי החבר היחיד של עופר, השאר התאגדו"

"נשארתי החבר היחיד של עופר, השאר התאגדו"

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 11/03/2001 12:15:00 | גרסת הדפסה

עד המדינה, רני גלוגאו, החל היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו, לענות לשאלותיה של פרקליטתו של עופר נמרודי, עו"ד פנינה דבורין, במסגרת החקירה הנגדית. עו"ד דבורין, נקטה בקו תקיף וכשהעד ביקש "אולי תדברי אלי בנימוס", ענתה דבורין "לא רוצה". בשלב מסוים, התערבה בחקירה השופטת ברכה אופיר-תום, והעירה לדבורין, כי ניתן לחקור בתקיפות אך גם בנימוס.

בחקירה אישר העד, כי עופר נמרודי, מעולם לא איים עליו, שאם לא יעשה עבורו דברים, הוא יפגע בעסקיו. "אפילו רמז לכך לא ניתן על ידי עופר", דברי גלוגאו.

העד אמר, כי כל שעשה למען עופר, עשה מתוך אהבה ומתוך חברות, וכי עופר עזר לו מבלי שהוא היה צריך להזכיר לו זאת. יחד עם זאת, אמר העד, כי חשב שעזרתו לעופר תקדם את עסקיו. כשעו"ד דבורין העירה לעד, כי דבריו האחרונים אינם מתיישבים עם עזרה מתוך אהבה, ענה העד, כי אמר שהעמידה ליד עופר נתנה לו הרבה כח, קשרים וקידום עסקים, וכי הרבה פעמים עופר עזר לו מבלי שביקש. העד אמר שהיה לו הכל מעופר וכי החברות לא התבססה על כך, שאם ייתן יותר יקבל יותר.

העד אמר כי הוא בקש להיות בין מארגני חתונתו של נמרודי במארס 99', עם אשתו הנוכחית רוית. העד אישר כי ממש נדחף להיות בצוות שארגן את החתונה. לשאלה מדוע נדחף השיב, כי רצה להיות ליד עופר.

העד אמר, כי פרויקט החתונה היה רציני וכי בסיומו קיבל מעופר ומרוית מכתב תודה. העד שעשה בחתונה כל שהתבקש לעשות, לא הגיש כל חשבונות בגין הוצאותיו בזמן ההכנות לחתונה. העד מעריך כי הקדיש לפרויקט החתונה שבועות וכי הוא היה החבר היחיד של עופר, שסייע בביצוע החתונה, מלבד הצוות המקצועי ומשפחתו. שאר החברים לדבריו "התאגדו". העד סיפר על אותו בוקר, בשעה שש וחצי כשהגיעו אליו 15 שוטרים ואנשי מע"מ, הציגו צו חיפוש והפכו את ביתו. "הרגשתי ממש שאני בשיקגו", אמר העד. לדבריו, הודיעו לו השוטרים שהוא חשוד בשיבוש הליכי חקירה, בהדחה ובמתן שוחד.

לדברי העד, מעולם לא סבר כי מה שעשה למען עופר היו מעשים פליליים, אך היום השתנו קצת מושגיו והוא עושה דברים בצורה שונה.

באשר להזמנת ניצבים לביתו לפגישה עם עופר נמרודי, אמר העד כי לעולם לא היה מעז לזמן את הניצבים - ידידיו כדי להוציא מהם מידע. העובדה היא לדברי העד, שהניצבים הועמדו לדין על אי דיווח על הפגישה עם נמרודי.

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום פלילי באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום פלילי

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ