אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> כהן ואח' נ' ללוצשוילי ואח'

כהן ואח' נ' ללוצשוילי ואח'

תאריך פרסום : 28/12/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות עכו
20738-03-17
28/11/2017
בפני השופט:
משה אלטר (שופט עמית)

- נגד -
התובעת/הנתבעת שכנגד:
אבישג כהן
הנתבעת/התובעת שכנגד:
מרינה ללוצשוילי
פסק דין
 

 

 

1.התובעת הינה הבעלים של סטודיו לעיצוב, תפירה והשכרת שמלות (להלן: "הסטודיו").

 

לטענתה, כעולה מכתב התביעה, בתאריך 26/2/16 הגיעה הנתבעת אליה לסטודיו וביקשה ממנה כי תתפור לה ולבנותיה שמלות לאירוע ׁמשפחתי (בת מצווה של אחת מבנותיה של הנתבעת) וסוכם כי התובעת תתפור לה 4 שמלות ולאחר האירוע תחזיר הנתבעת לתובעת 3 מתוך 4 השמלות. הנתבעת אמנם שילמה לה את המחיר עליו הוסכם (3,700 ₪) אולם לא החזירה לה את 3 השמלות, למרות שפנתה אליה מספר פעמים בדרישה כי תחזיר אותן.

 

לכן הגישה התובעת את התביעה שבפניי, בה היא עותרת לחייב את הנתבעת לשלם לה את הסך של 13,500 ₪. ראוי לציין כי התובעת לא טרחה לפרט בכתב התביעה ממה מורכב הסכום אותו היא תובעת.

 

2.לטענת הנתבעת, כעולה מכתב ההגנה, היא הגיעה לסטודיו ב 27/9/16 (ולא 26/2/16 כנטען בכתב התביעה) והזמינה אצלה תפירה של 4 שמלות. היא רכשה את הבד עבור השמלות וסוכם כי תשלם לנתבעת, עבור התפירה, 3,700 ₪ וסכום זה אכן שולם לתובעת.

 

הנתבעת הכחישה כי סוכם שלאחר האירוע יוחזרו השמלות לתובעת תוך שציינה "... מה ההיגיון למסרן לתובעת כשהבד נקנה מכספי הנתבעת?"

 

עוד נטען על ידי הנתבעת, בכתב ההגנה, כי כאשר לקחה את השמלות, שבוע לפני האירוע, היא "... נדהמה לגלות כי העבודה בוצעה באופן מאד לא מקצועי, השמלות של התאומות לא עמדו יפה והשמלה שלה הייתה עקומה, נראתה נורא, לפיכך 5 ימים לפני האירוע, נאלצה הנתבעת לרכוש שמלה אחרת תמורת סך של 3,000 ₪ ...".

 

לכן מבקשת הנתבעת לדחות את התביעה.

 

הנתבעת אף הגישה תביעה שכנגד, בה היא עותרת לחייב את התובעת לשלם לה את הסך של 4,365 ₪. סכום זה כולל את הסכום ששילמה לתובעת עבור תפירת השמלה שלה (2,000 ₪), עלות הבד שרכשה עבור השמלה (1,365 ₪) ופיצוי בסך 1,000 ₪ בגין עוגמת הנפש שנגרמה לה, לטענתה.

 

3.בכתב ההגנה לתביעה שכנגד הודתה התובעת כי הזמנת השמלות הייתה ב 27/9/16 (ולא ב 26/2/16, כנטען בכתב התביעה) וכי הנתבעת רכשה בכספה את הבד עבור 4 השמלות, כנטען על ידי הנתבעת. לטענתה, עת הגיעה הנתבעת לסטודיו, ב 27/9/16, היא נתנה לנתבעת הצעת מחיר כולל בדים אולם לאחר שהנתבעת החליטה לרכוש את הבדים בעצמה, היא הפחיתה את עלות הבדים מהמחיר הכולל של השמלה, כמפורט בסעיף 5 לכתב ההגנה לתביעה שכנגד.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ