אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 18506-01-17 אגבאריה נ' אלקטרו קובי בע"מ

ת"ק 18506-01-17 אגבאריה נ' אלקטרו קובי בע"מ

תאריך פרסום : 01/10/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חדרה
18506-01-17
12/09/2017
בפני השופט בכיר:
אביהו גופמן

- נגד -
התובע:
נביל אגבריה
הנתבעת:
אלקטרו קובי בע"מ
פסק דין

1.ע"פ כתב התביעה, בחודש יוני 2016, רכש התובע מהנתבעת מקפיא. פרק זמן קצר לאחר הקנייה הייתה לטענת התובע תקלה במקפיא והתובע פנה לנתבעת לקריאת שירות.

בתאריך 1.8.16 הגיע טכנאי אשר קבע שהמקפיא לא תקין. בתאריך 5.8.16 הגיע טכנאי אשר מצא שחסר גז והוסיף גז. בהמשך התברר שהמקפיא לא תקין שכן קירר בחלק העליון בלבד.

בתאריך 31.8.16 הגיע טכנאי שקבע שהטרמוסטט לא תקין. לטענת התובע, הבעיה לא נפתרה ולאחר שבועיים הפסיק המקפיא להקפיא ובסופו של דבר, התובע "נתקע" עם מקפיא שלא מקפיא.

התובע תובע את עלות המקפיא ועלות התכולה שנזרקה וכן עוגמת נפש. סה"כ עומד סכום התביעה על 7,000 ₪.

2.הנתבעת, בכתב הגנתה, טוענת שהתובע קיבל שירות במסגרת האחריות והמקפיא היה בסופו של דבר תקין. לטענת הנתבעת מוצר כיום תקין אך הנתבע מסרב לקבלו.

בדיון שהתקיים אמר התובע שבינתיים קנה מקפיא חדש ועל כן אין הוא מעוניין לקבל את המוצר של הנתבעת.

כפי שעולה מהיסטוריית התיקונים (מוצג ב' לכתב ההגנה), בתאריך 2.8.16 הטכנאי סידר את הטרמוסטט. בתאריך 5.8.16 מילא גז והוחלף ה"ונטיל". ביום 12.9.16 שוב הוסף גז ובתאריך 29.11.16 נאמר שיש בעייה במערכת הקירור.

3.התובע תובע כאמור את עלות המקפיא וכן עלות מוצרים שהתקלקלו ועוגמת נפש.

4.המדובר בפניה שנעשתה לנתבעת במסגרת אחריות.

תקנת הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) מציינת שטובין שנמסרו לצרכן, כל קלקול במהלך תקופת האחריות יתוקנו ללא תמורה ומצב הטובין יוחזר למצב בו היה אלמלא הקלקול. במידה ולא ייעשה כך יספק היצרן טובים חדשים זהים או תושב תמורה ששולמה בעד הטובין.

אכן התרשמתי שהמדובר במקפיא אשר היו לו תקלות חוזרות ונשנות ואין ספק שלא לזאת ציפה התובע בעת שרכש את המקפיא. אין זה משנה מה מהות התקלות כאשר במבחן התוצאה לא ניתן היה לעשות שימוש סביר במקפיא. גם העובדה שהנתבעת שלחה טכנאים מספר פעמים אינו מוריד מחובתה לספק מקפיא תקין. ברגע שחזרו ונשנו תקלות, צריכה היתה הנתבעת לספק מקפיא חדש במקום המקפיא שסופק.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ