אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 13285-09-12 יניב נ' ש.ש.ת מיזוג אויר בע"מ

ת"ק 13285-09-12 יניב נ' ש.ש.ת מיזוג אויר בע"מ

תאריך פרסום : 30/10/2014 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
13285-09-12
23/10/2014
בפני השופט:
ערן נווה- סגן נשיא

- נגד -
תובעת:
ראובנה יניב
נתבעת:
ש.ש.ת מיזוג אויר בע"מ
פסק דין
 

 

בפני תביעה כספית ע"ס 700 ₪.

התביעה נוגעת להתנהלותה של הנתבעת אל מול התובעת, לטענתה.

בישיבת בית המשפט מיום 27.11.13 וזאת בהמשך לתביעתה, הסבירה התובעת כי היא דורשת פיצוי על המתנה ליום שלם לטכנאי מזגנים שלא הגיע ולטענתה גם השפלה על הדרך שבה התנהג איתה נציג החברה בטלפון.

נציג החברה אשר התייצב היה מר צוקרמן בנימין ולטענתו הסביר הטכנאי לתובעת כי אין הצדקה להשקיע במזגן, הגם שהיא בחרה לעשות כן. לטענתו מי שהיה במקום היה טכנאי בשם סגל מיכאל, אשר היה גם אצל התובעת 3 פעמים ולטענתו לא פתחו לו את האינטרקום ולא ענו לטלפון. בשיחת טלפון אחת שנעשתה עם התובעת היא אמרה: "שהיא אוהבת לישון ולא קמה".

למרות שמדובר בתביעה על סכום נמוך מצאתי לנכון לקיים ישיבה נוספת על מנת לשמוע את מר סגל מיכאל ואת גרסתו.

גרסתו ניתנה ביום 20.10.14. הוא העיד כך: "אני לא דיברתי איתה בטלפון. לא צעקתי עליה. הייתי סך הכל אצלה בבית החלפתי חלק ואמרתי לה שיכול להיות שהמזגן לא ימשיך לעבוד עוד. זה תלוי במדחס". ובהמשך העיד: "אני את העבודה שלי בצעתי נאמנה". בתשובה לשאלה האם יש בסיס לתביעה ענה "אני לא חושב שהתביעה שלה מוצדקת הודעתי לה לשלם רק על הביקור ולא על החלק היא אמרה שהיא מפעילה את המזגן למשך שעה כי היא לא אוהבת מזגן".

 

התובעת הלינה בעדותה על כך שלמעשה נלקח כסף גדול והמזגן המשיך לקצר ולטענתה הטענות שאי אפשר לתפוס אותה בטלפון אינן נכונות. ניתוח עדותה מלמד על כך שלמעשה היא מבקשת החזר על החלק ששילמה בסך של 500 ₪ וזאת עקב חוסר שביעות רצונה מן התיקון וכן עוגמת נפש והשפלה.

 

לאחר שבחנתי את החומר האמור הגעתי למסקנה שדין התביעה להדחות.

לא התרשמתי כי הנתבעת התנהגה אל התובעת בדרך אותה תארה התובעת ובמיוחד לאור עדותו של מר סגל מיכאל אשר הותירה רושם אמין מאוד של בעל מקצוע אמין אשר הסביר לתובעת את הסיכונים בתיקון מזגן שכזה והתובעת בחרה בכל זאת לתקנו. לפי דעתי חוסר שביעות הרצון של התובעת מן התיקון הוא זה שהוליד את התביעה האמורה אך לא הוכח לי כי הנתבעת התנהגה בצורה בלתי נאותה.

 

אשר על כן לא מצאתי הצדקה לקבל את התביעה ולפנים משורת הדין אסתפק בצורה זו ללא חיוב בהוצאות.

 

התביעה נדחית.

אין צו להוצאות.

 

ניתן היום, כ"ט תשרי תשע"ה, 23 אוקטובר 2014, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ