אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 12537-12-15 יעקב ואח' נ' א.ל.מ. סחר 2000 בע"מ ואח'

ת"ק 12537-12-15 יעקב ואח' נ' א.ל.מ. סחר 2000 בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 01/06/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות רמלה
12537-12-15
22/05/2016
בפני השופטת:
שרון צנציפר הלפמן

- נגד -
תובעים:
1. עודד יעקב
2. משה יעקב

נתבעות:
1. א.ל.מ. סחר 2000 בע"מ
2. מיני ליין בע"מ
3. אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ

פסק דין

  1. לפני תביעה לביטול עסקה לרכישת מכונת כביסה וכן לחיוב הנתבעות בפיצוי בגין נזקי התובעים.

  2. ביום 19.4.15 רכש התובע 2, מר משה יעקב, עבור בנו, התובע 1 (להלן: התובע) מכונת כביסה מסוג אלקטרולוקס (להלן: מכונת הכביסה). המכונה נרכשה מן הנתבעת 1, א.ל.מ סחר 2000 בע"מ, תמורת סך של 2,600 ₪. הנתבעת 2, מיני ליין בע"מ, היא היבואנית של מכונת הכביסה (להלן: היבואנית) ואילו הנתבעת 3, אלקטורניקס פרו בלו בע"מ, היא נותנת השירות מטעם היבואנית (להלן: חברת השירות).

  3. על פי הנטען בכתב התביעה, ביום 11.9.15, כחמישה חודשים לאחר רכישת המכונה, פנה התובע לחברת השירות והתלונן על תקלה במכונת הכביסה, שביטויה בהופעתן של נקודות שחורות על חלק מן הבגדים לאחר שכובסו במכונה.

    ביום 16.9.15 הגיע טכנאי לביתו של התובע, בדק את המכונה וקבע כי היא תקינה. הטכנאי לקח את אחת החולצות לבדיקת מעבדה.

    לאחר מספר ימים יצרה קשר עם התובע מנהלת שירות לקוחות והודיעה לו כי לאחר בדיקה התברר שהכתמים נוצרו כתוצאה משימוש במרכך כביסה. המנהלת הודיעה לתובע, כך על פי הנטען, כי אין בכוונתה לשלוח שוב טכנאי והציעה לו להשתמש בחומץ בהרתחה של 90 מעלות כדי לנקות את מכונת הכביסה. התובע פעל בהתאם להנחיה זו, אך לא היה בכך כדי לפתור את הבעיה.

    לאחר פניות טלפוניות רבות (התובע צירף כנספח 3 צילומי מסך המעידים על פניותיו הרבות), תואם ביקור של טכנאי בכיר. הטכנאי לא הגיע. בדיעבד התברר כי הגיע לבית לא נכון. עוד נמסר לתובע כי הוא יצטרך לשאת בעלות הביקור השלישי, דבר שהתובע סירב לו בכל תוקף.

    התובע, כך על פי הנטען, פנה פעמים רבות נוספות, או אז נעתרה המוקדנית ותיאמה לתובע ביקור נוסף של טכנאי ללא עלות. ואמנם, ביום 8.10.15 הגיע טכנאי נוסף לביתו של התובע. התובע הציג לטכנאי את הבגדים הפגומים, הטכנאי מסר לו כי לא נראה שמדובר בכתם שנוצר ממרכך כביסה וכי יעביר את העניין להמשך טיפול.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ