בפני תביעה כספית על סך של 32,000 ₪.
עיקר טענות הצדדים:
התובעת טוענת כי, במסגרת שירות תמיכה טכנית שניתן לה על ידי נציגי הנתבעת, ביום 25.1.14 בשעה 21:00, בוצעה פעולה על ידי הנתבעת, אשר גרמה לשינוי בהגדרות הדואר האלקטרוני שלה. לטענתה, בטרם הפניה לשירות הטכני, כל אחד ממחשבי התובעת- הנייד והנייח- וכן תוכנת ה-EBOX שלה, פעלו עצמאית, באופן בו מחיקת מייל אחד מאחד מהם לא גרמה למחיקתו מהאחרים.
לטענת התובעת, לאחר פנייתה האמורה, מחקה מיילים מאחד ממחשביה ולאחר מכן התברר כי מחיקת מיילים אלו ממחשב אחד, גרם למחיקתם גם במחשב השני וגם ב-EBOX.
לטענת התובעת, היא פנתה בעניין זה לנתבעת ביום 26.1.14 בסמוך לשעה 17:30, מסרה לנציגת הנתבעת כי, במיילים שנמחקו נכללים גם מיילים משפטיים חשובים והתחננה לעזרה. לטענת התובעת, לא רק שהנציגה לא יידעה אותה כי ניתן לשחזר מיילים שנמחקו, אלא שהנציגה ציינה בפניה כי, לא ניתן לשחזר מיילים שנמחקו.
התובעת טוענת כי, לבקשתה, יצר עימה ממונה מטעם הנתבעת קשר טלפוני באותו היום בשעה 21:45, ציין כי ניתן לשחזר מיילים שנמחקו עד 24 שעות מרגע מחיקתם, אולם לא עלה בידי הנתבעת לשחזר את המיילים משחלפו למעלה מ-24 שעות מרגע מחיקתם.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.