אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 10311-02-15

ת"ק 10311-02-15

תאריך פרסום : 07/06/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
10311-02-15
27/05/2015
בפני השופט:
הרווי גרובס

- נגד -
התובע:
שלומי שרייר
הנתבעת:
הוט מובייל בע"מ
פסק-דין

1.התובע עותר לפני כנגד הנתבעת לסכום של 2,800 ₪.

ביום 17.06.14 רכש התובע מאת הנתבעת מכשיר סלולארי חדש מסוג סמסונג 5S באחריות היבואן שהוא צד ג' בתיק זה.

ביום 29.09.14 למכשיר נגרם שבר במסך והתובע הגיע למוקד שירות של הנתבעת וקיבל מכשיר חדש בתשלום השתתפות עצמית בסך 300 ₪.

לפי דברי התובע, נאמר לו במפורש שלא מתקנים מסך ויש צורך להחליף את המכשיר.

ביום 15.12.14 נשבר מסך המכשיר החדש והתובע פנה שוב לנתבעת אולם הפעם נאמר לו שאין אפשרות להחליף את המכשיר ועליו לפנות לצד ג' וזאת מכיוון שצד ג' הוא הגוף שמספק את האחריות.

התובע פנה לצד ג' ושם נאמר לו כי יש אחריות מיום 29.09.14 אך מכיוון שלא הופעלה האחריות המקיפה, לא ניתן לתקן את המכשיר ללא עלות.

התובע הופנה לנתבעת על מנת שהיא תפעיל את האחריות לצורך העניין.

התובע פנה שוב לנתבעת אך הכל ללא הועיל.

התובע טען בפני שהוא הועבר מהנתבעת לצד ג' ואף אחת לא פתרה את הבעיה ולבסוף נאמר לו שלא ניתן לעשות כל תיקון.

לכן התובע קנה מכשיר חדש תמורת 2,800 ₪, גם תוצרת צד ג'.

2.בעת הדיון בפני התובע טען כי הוא הבין שיש לו ששה חודשי אחריות בחינם ואחריות מורחבת לעוד שנתיים תמורת תשלום.

התובע הציג בפני ביהמ"ש את הקופסא שבה קיבל את המכשיר.

בחלק החיצוני של הקופסא יש מדבקה שבה נאמר במפורש כי יש אחריות ששה חודשים בחינם ועוד שנתיים מורחב. לא נאמר שעליו לפעול או לעשות דבר כלשהו כדי להפעיל את האחריות.

התובע טען כי בעת שהתייצב אצל צד ג' נאמר לו שעלות התיקון תהיה בין 1,800 ל-2,000 ₪ וזו הסיבה שלא ביצע את התיקון ולא מסר את המכשיר למעבדת צד ג'.

3.עמדת הנתבעת היא כי אכן ביום 29.09.14 המכשיר הוחלף למכשיר חדש אך לא מכוח התחייבות כלשהי אלא בתור מחווה של שירות ללקוח מוכר.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ