תשתית עובדתית:
להלן: "התובעת" "המערערת"( הינה חב' המפרסמת חוברת, היוצאת לאור) WOODSMITH '1. חב
פעמיים בחודש. החוברת עוסקת בתחביב של עבודה בעץ )נגרות((, במיומנויות ובטכניקות
הקשורות לתחביב זה. החוברת כוללת הוראות לבניית פרוייקטים מורכבים, באופן פשוט
ונוח, שלב אחר שלב. בד"כ מצויה תמונה של הפרויקט המרכזי בחוברת, על גבי עטיפת
החוברת. כל חוברת מנוקבת ע"י שלושה חורים, באופן המקל על תיוק החוברת.
להלן: "המשיבה", או "הנתבעת"( את החוברת) MEREDITH '2. מאז שנת 1984 מוציאה לאור חב
העוסקת אף היא באותו הנושא, היוצאת לאור פעמיים בחודש. לאחר חקר שווקים ,""WOOD
להלן: "החוברת"(, חוברת) WEEKEND WOODWORKING PROJECTS פיתחה המשיבה את החוברת
המתמקדת בתכניות פשוטות להרכבה. בשנת 1987 החליטה המשיבה לשווק את החוברת ע"י פיתוי
המנויים הפוטנציאליים באמצעות הדואר. לשם כך שכרו את שירותי מוציא לאור, שאף
המערערת השתמשה בשירותיו קודם לכן, אף היא באמצעות הדואר.
3. לטענת המערערת, בשל הקמפיין הזהה, הפסידה כ- 55,028 לקוחות פוטנציאליים בין
התאריכים יוני 1987 לאוקטובר 1988. לפיכך הגישה המערערת תביעה לפיצויים ולצו מניעה
זמני. המערערת טענה, כי המשיבה עסקה בתחרות בלתי הוגנת ע"י השימוש בתמריץ לעשיית
מנוי דומה לזה של המערערת, באופן שיצר בלבול בקרב מנויים פוטנציאליים, באשר למקור
החוברת.
4. ב- 27.06.89 פסק ביהמ"ש קמא לטובת המשיבה, על בסיס הפרוטוקול והבחינה החזותית של