אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> קלינקס אחזקות ושרותים בע"מ נ' אבקו שילוב מערכות בעמ

קלינקס אחזקות ושרותים בע"מ נ' אבקו שילוב מערכות בעמ

תאריך פרסום : 21/03/2020 | גרסת הדפסה

תא"מ
בית משפט השלום הרצליה
60701-01-18
02/02/2019
בפני הרשמת:
יעל מרמור דומב

- נגד -
התובעת:
קלינקס אחזקות ושרותים בע"מ
הנתבעת:
אבקו שילוב מערכות בע"מ
פסק דין
 

 

 

1.לפניי תביעה לתשלום חוב נטען עבור שירותי נקיון שסיפקה התובעת לנתבעת במשרדיה ביבנה.

 

2.התובעת היא חברה שעיסוקה במתן שירותי תחזוקה ונקיון. בעבר פעלה התובעת תחת השם 'נקי נקי' והחל מאוגוסט 2016 תחת שמה הנוכחי – 'קלינקס אחזקות ושירותים בע"מ' (להלן: 'קלינקס'). ביום 26/8/14 נחתם הסכם בין 'נקי נקי' לנתבעת לפיו התחייבה לספק לה שירותי נקיון, והצדדים פעלו על פי הסכם זה עד שנת 2017. בשנת 2017 נתגלעה מחלוקת בין הצדדים ביחס לתשלומים, וכתוצאה מכך הופסקה ההתקשרות ביניהם בחודש נובמבר 2017.

 

3.המחלוקת נשוא התביעה נוגעת לסכומים ששולמו ושלא שולמו בתקופה שבין ינואר 2017 עד אוקטובר 2017 בה סיפקה התובעת שירותים, כשלטענתה קיזזה הנתבעת סכומים שלא כדין ולא שילמה את המוסכם.

 

טענות הצדדים

 

4.התובעת טוענת כי אף שסיפקה לנתבעת שירותי נקיון, לא שילמה התובעת את מלוא התמורה עבור שירותים אלה בשנת 2017. תחת זאת קיזזה הנתבעת סכומים על דעת עצמה, ללא הסכמת התובעת, ושילמה סכומים מופחתים. עוד טוענת התובעת כי הנתבעת הפסיקה לעשות שימוש בשירותיה באופן חד צדדי ומבלי שנתנה לה הודעה מוקדמת בת 30 יום קודם לסיום ההתקשרות, בניגוד לאמור בהסכם.

 

5.התובעת העמידה את סכום התביעה על סך של 47,337 ₪ הכולל סכומים שלא שולמו עבור שירותים שסופקו בסך 28,278 ₪, וכן פיצוי בגין אי מתן הודעה מוקדמת בסך 19,059 ₪.

 

6.הנתבעת דוחה את הטענות. לדבריה, התובעת לא סיפקה את התמורה המלאה לה התחייבה, ועל כן יש לדחות את התביעה. הנתבעת טוענת כי במהלך שנת 2017 עובדי הנקיון של התובעת החסירו ימים רבים, התובעת לא סיפקה עובדים חלופיים תחתם, והמפקח האחראי לא הגיע באופן סדיר למשרדים לצורך פיקוח על נוכחות העובדים ואיכות עבודתם. בנוסף, על אף בקשות חוזרות לא העבירה לה התובעת מידע בדבר חיסורים של עובדים מטעמה, זיכויים בשל חיסורים אלה, ונתונים בדבר עובדים חלופיים. עוד טוענת הנתבעת כי התובעת החליטה על דעת עצמה לחייב אותה בתוספת תשלום של 573 ₪ מדי חודש החל מינואר 2017, מבלי ליידעה ולקבל הסכמתה מראש. לאור התנהלות זו של התובעת החליטה הנתבעת לסיים את ההתקשרות, ועל כך מסרה הודעה לתובעת הן בעל פה והן בכתב זמן מה לפני סיום ההתקשרות בפועל. ביחס להודעה המוקדמת טוענת הנתבעת כי מעולם לא חתמה על הסכם מול התובעת – קלינקס, ולכן לא חלה עליה חובת הודעה מוקדמת בת 30 יום כאמור בהסכם שנחתם עם 'נקי נקי'.

 

7.הנתבעת מסכימה כי עליה לשלם עבור שירותים שניתנו בחודש אוקטובר 2017 עבורם טרם שילמה, אולם טוענת כי יש לנכות מן התשלום סכומים ששילמה ביתר בימים בהם נעדרו העובדים מהעבודה, וכן סך 5,730 ₪ בהם חוייבה החל מחודש ינואר 2017 מבלי שהיא מודעת לתוספת שנכפתה עליה ללא הסכמה.

 

דיון והכרעה

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ