אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> צרפתי ואח' נ' כונס הנכסים הרשמי - מחוז ת"א

צרפתי ואח' נ' כונס הנכסים הרשמי - מחוז ת"א

תאריך פרסום : 01/03/2012 | גרסת הדפסה

פש"ר
בית המשפט המחוזי תל אביב - יפו
2825-09
26/02/2012
בפני השופט:
אסתר נחליאלי חיאט

- נגד -
התובע:
1. יואב גמרסני
2. עו"ד - ה מנהל ה מיוחד

הנתבע:
1. יוסי צרפתי – חייב
2. כונס הנכסים הרשמי - מחוז ת"א

החלטה

דוח משלים בענינו של החייב הוגש לבית המשפט ובו דיווח על התנהלות החייב מאז הדיון שהתקיים לפני ביום 5.12.11.

לקראת הדיון הגיש המנהל המיוחד דוח ובו פרט את המחדלים הרבים של החייב ולאור מחדלים אלה שתוארו כ"הפרה בוטה של ההליך" וכן לאור העובדה כי החייב "חדל לשלם, לא מגיש דו"חות. החייב ניתק קשר, גם לא עדכן את המנהל המיוחד בדבר מגורים או מס' טלפון" סבר המנהל המיוחד כי "יש מקום לבטל את ההליך".

למרות האמור ומאחר שב"כ החייב בקשה בכל זאת לאפשר לחייב לתקן את המחדלים "לפנים משורת הדין" נעתרתי לבקשה ואפשרתי לחייב "להסיר את המחדלים תוך 60 יום ובין השאר לשלם את כל חוב הפיגורים וכן להגיש דו"חות חודשיים" והוסכם כי "אם לא יסיר את המחדלים, ניתן יהיה לבטל את ההליכים ללא קיום דיון", לא רק זאת אלא שציינתי במפורש בהחלטה כי "הבהרתי לחייב, כפי שגם הסכימה באת כוחו, כי לא תינתן לו הזדמנות נוספת וכי ככל שאקבל דיווח מאת המנהל המיוחד כי החייב לא הסיר את המחדלים תוך פרק הזמן האמור, אראה לבטל את ההליך ללא קיום דיון וללא צורך בקבלת תגובה".

מאז חלף פרק הזמן בו התאפשר לחייב לתקן מחדליו ועתה התקבל בבית המשפט דוח משלים לפיו "החייב לא מילא אחר חובותיו ...נכון למועד הגשת הדוח המשלים ...לא השלים את חוב הפיגורים בסך של 12,750 ₪ ולא משלם את צו התשלומים השוטף למעט תשלום אחד אשר שולם בחודש 01/12" (סעיף 21 לדוח) "לחייב חוב פיגורים של 18 תשלומים ... לא הציג דוחות חודשיים המגובים במסמכים כנדרש" ו"נסיון ליצור קשר עם החייב הן ע"י המנהל המיוחד והן באמצעות ב"כ החייב ...לא צלחו..." (סעיף 3 לדוח).

במצב דברים כמתואר לעיל ובדוח המנהל המיוחד, ובהמשך לדיון שהתקיים לפני והתנהלותו עד מועד הדיון ועד עתה – נראה כי אין לי אלא למלא את ההחלטה שניתנה במעמד החייב ובו והוזהר למלא את כל החיובים, ומשלא ניצל את ההזדמנות שניתנה לו 'לפנים משורת הדין' אני רואה להעתר לבקשת המנהל המיוחד ולבטל את צו הכינוס ואת הליכי הפש"ר.

אני מבטלת את ההליכים.

ההגבלות שהוטלו על החייב במהלך ההליכים יסורו בחלוף 45 ימים.

ככל שהצטבר כסף בקופת הכינוס הוא יועבר לתיקי ההוצל"פ לאחר ניכוי שכר המנהל המיוחד והוצאותיו וכן שכר הכנ"ר.

 

ניתנה היום, ג' אדר תשע"ב, 26 פברואר 2012, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ