אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> פש"ר 46234-04-16 ב. נ' כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון

פש"ר 46234-04-16 ב. נ' כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון

תאריך פרסום : 30/03/2017 | גרסת הדפסה

פש"ר
בית המשפט המחוזי חיפה
46234-04-16
26/06/2016
בפני השופטת:
עפרה אטיאס

- נגד -
"החייבת":
ב.ח.
"הכונ"ר":
הכונס הרשמי מחוז חיפה
עו"ד ציפי פריד - למפיטר
החלטה
 

לאחר שעיינתי בבקשת החייבת ובמסמכים המצורפים אליה, ולאחר קבלת תגובת הכונס הרשמי (להלן: "הכונ"ר"), אני מחליטה כדלקמן:

 

א.ניתן צו כינוס לנכסי החייבת.

ב.הכונ"ר מתמנה בזאת ככונס לנכסי החייבת.

ג.הנני מורה על עיכוב יציאת החייבת מן הארץ. צו זה מחליף ובא במקום צווי עיכוב יציאה מן הארץ אשר הוצאו כנגד החייבת בתיקי ההוצאה לפועל הפרטניים שההליכים בהם עוכבו בצו זה. על משטרת ישראל ו/או רשות האוכלוסין וההגירה לעכב יציאתה של החייבת עד קבלת הודעה מבית המשפט בדבר ביטול צו עיכוב היציאה.

ד.הגבלות שהוטלו, ככל שהוטלו, על רישיון הנהיגה של החייבת מתוקף הליכי ההוצאה לפועל, לרבות הליכים המתנהלים, אם מתנהלים, על ידי המרכז לגביית קנסות, מבוטלות בזאת, ובלבד שהוטלו בגין חובות שנוצרו עובר למתן צו הכינוס.

ה.על החייבת לבצע את הפעולות הבאות:

1.להתייצב בפני הכונ"ר במשרדו או בפני מנהל מיוחד, ככל שזה ימונה על ידי ב"כ הכונ"ר, בכל עת שתידרש לכך, לצורך חקירה.

2.לשלם לכונ"ר לטובת נושיה סך של 100 ₪ לחודש, החל מיום 1.8.16, ומדי חודש בחודשו עד ליום ה- 10 בכל חודש.

3.להגיש לכונ"ר דו"ח אחת לחודשיים על הכנסותיה והוצאותיה, על פי הטפסים שיימסרו לה על ידי הכונ"ר, ובמועדים שייקבעו על ידי הכונ"ר.

ו.ניתן בזאת צו לעיכוב כל ההליכים מכל סוג שהוא כנגד החייבת, כאמור בסעיפים 20(א) ו-22(א) לפקודת פשיטת הרגל [נוסח חדש], התש"ם-1980. מובהר כי החייבת תהיה רשאית לנהל חשבון בנק ביתרת זכות בלבד, ובלבד שלא ייעשה שימוש בכרטיסי אשראי ובפנקס שקים, ותהיה רשאית למשוך כספים שהופקדו לחשבון זה, ובלבד שלא תיווצר בו יתרת חובה. בכפוף לתנאים אלו, תהיה החייבת רשאית לחתום על הרשאה לחיוב החשבון ולעשות שימוש בכרטיס מגנטי ובכרטיס לחיוב מידי (כרטיס דביט). יובהר כי החשבון לא יוכל לשמש בטוחה לחיוב כלשהו, וכי על החייבת לצרף העתק מדפי התנועות בחשבון לדו"חות השוטפים שיוגשו על ידה בהתאם להוראות סעיף ה'3 לעיל.

ז.אני מטילה על החייבת את ההגבלות לפי סעיף 42א' לפקודת פשיטת הרגל [נוסח חדש], התש"ם-1980 (עותק מהוראת הפקודה מצוי במזכירות בית המשפט), למעט לצורך האמור בסעיף ו' לצו הכינוס, ולצורך כך לא תהיה החייבת לקוח מוגבל. למרות האמור בסעיף 42א' לפקודת פשיטת הרגל [נוסח חדש], תהא רשאית החייבת לנהל חשבון בנק בתנאים האמורים בצו זה.

ח.בנוסף, אני מורה על ביטול העיקולים אשר הוטלו במסגרת הליכי ההוצאה לפועל, ככל שהוטלו, על משכורתה של החייבת אצל המעביד ו/או על גמלאות או קצבאות שלהן זכאית החייבת ו/או על חשבון העו"ש המנוהל ע"ש החייבת אליו מופקדת משכורתה החודשית.

ט.הכספים המעוקלים שנצברו אצל המעביד ו/או בחשבון הבנק, וכן הכספים שנגבו מן החייבת בתיקי ההוצאה לפועל, אשר לא הועברו לזוכה במועד המצאת צו זה, יועברו לקופת הכינוס בתוך 30 יום מהיום.

י.מיטלטלין מעוקלים אשר נתפסו טרם מתן צו הכינוס, המאוחסנים במחסני ההוצאה לפועל או במרכז לגביית קנסות, ואשר טרם נמכרו עד היום, ככל שקיימים כאלה ע"ש החייבת, יימכרו על ידי מערכת ההוצאה לפועל, בהתאם לכללי מכר מעוקלים בהוצאה לפועל, כאמור בסעיף 27 לחוק ההוצאה לפועל, התשכ"ז-1967 ותקנה 53 לתקנות ההוצאה לפועל, התש"ם-1979. התמורה בניכוי ההוצאות תועבר לקופת הכינוס. כספים אשר נגבו מהחייבת בתיקי ההוצאה לפועל, וטרם הועברו לנושים במועד צו הכינוס, יועברו לקופת הכינוס.

יא.בהתאם לתקנה 21 לתקנות פשיטת הרגל, התשמ"ה-1985, אני מורה לרשם המקרקעין, רשות מקרקעי ישראל ורשם המשכונות לרשום הערה אודות צו הכינוס על נכסי החייבת הרשומים בפנקסי המקרקעין המתנהלים על ידם.

יב. המועד לדיון בבקשת פשיטת הרגל נקבע בזה ליום 21.11.18 שעה 09:15.

יג.פרסום צו כינוס זה יבוצע על ידי הכונ"ר ויכלול את מועד הדיון האמור. אני מורה כי הפרסום האמור שיתבצע על ידי הכונ"ר, יודיע גם על אסיפת נושים, ככל שתתקיים, ויהווה הזמנה כדין לנושים. כן יודיע הפרסום על אפשרות מתן הפטר לאלתר לחייבת אם נסיבות המקרה יצדיקו זאת. ללא קשר לפרסום ימסור הכונ"ר לחייבת מהו המועד שנקבע לאסיפת הנושים, ככל שתתקיים, בתוך 14 יום ממתן צו הכינוס.

יד.לבקשת הכונ"ר, בהתאם להוראות סעיף 23 לפקודת פשיטת הרגל [נוסח חדש], אני מורה על מינוי עו"ד ציפי פריד-למפיטר כמנהלת מיוחדת לנכסי החייבת בתיק זה, ומאשרת סמכויותיה ושכרה בהתאם למפורט בכתב המינוי המצורף.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ