1. התובע מלין בתביעה זו כנגד הבטחות הנתבעת שהובטחו לו ולא קוימו, כנגד אי קיום חוק הגנת הצרכן בכך שלא נתנו לו את החוזה אלא לאחר 18 ימים מיום העסקה וגם זאת לאחר דרישות מרובות ולאחר שהתובע שלח תלונה לפניות הציבור - דבר אשר גרם לו לעוגמת נפש ובגין כך תובע התובע פיצוי בסך של 3,000 ש"ח.
ואלו הן טענותיו העיקריות של התובע כנגד הנתבעת, אשר הביאו להגשת תביעה זו:
א. א) התובע ניהל שיחה טלפונית עם נציג הנתבעת לקבל הצעה להצטרף לשירותי כבלים ובשיחה זו קיבל התובע הצעה לגבי "טריפל", קרי טלוויזיה חבילת בסיס, אינטרנט עם מהירות 2.5 וטלפון עם 1000 דקות חינם בחודש למספרים נייחים עם סכום של 285 ש"ח + 15 ש"ח עבור ערוץ NTV - זאת למשך 18 חודשים.
ב) מאחר והאמור לעיל היה בגדר הצעה בלבד, היה על התובע להתקשר טלפונית על מנת לאשר את קבלת ההצעה ואכן, ביום 7.3.11 התקשר התובע עם נציגת הנתבעת ואישר קבלת ההצעה ובהמשך לכך הבטיחה נציגת הנתבעת לשלוח אליו, עוד באותו יום, חוזה הצטרפות בתנאים שסוכמו. מאחר וחוזה כזה לא נשלח אליו, התקשר התובע שוב ושוב אל נציגי הנתבעת ולא נענה. משלא נענה, פנה התובע ביום 24.3.11 למוקד הנתבעת וביקש לדבר עם המנהלים, אך גם לבקשה זו לא נענה.
בסופו של יום, הצליח התובע לדבר עם גב' אלינור - נציגת הנתבעת - אשר אמרה לו שתשלח אליו את החוזה מיד - אך גם הבטחה זו נשארה בגדר הבטחה וחוזה לא נשלח אליו.
ג) ביום 25.3.11 שוב התקשר התובע למוקד והפעם דיבר עם זוהר - נציג הנתבעת - אשר סוף סוף שלח את החוזה.
ב. עם קבלת החוזה, גילה התובע שלא רשומים התנאים שהובטחו לו לגבי הטלפון ולא הופיעו 1000 דקות חינם בחודש לנייחים ולא רשומה עלות השיחה לנייחים וסלולאריים.
עם גילוי זה, פנה התובע שוב למוקד על מנת לברר הפרטים ונאמר לו שתנאי זה לא מופיע בהסכם ונדרשה בדיקת העניין למשך מספר ימים.
ג. עוד מוסיף התובע וטוען, שעצם שליחת החוזה לאחר 18 ימים מיום העסקה, מנעה ממנו את האפשרות לבטל את העסקה תוך 14 ימים.
2. הנתבעת סבורה שיש לדחות את תביעת התובע ולאור השתלשלות העניינים - כפי שהיא רואה אותם - לא ברורה לה סיבת הגשת התביעה ואילו נזקים נגרמו לתובע על ידי הנתבעת, עד כי היה צורך להגיש תביעה בדרישה לשלם לו הסכום המופרז, המוגזם והבלתי מבוסס של 3,000 ש"ח - זאת לאור הטענות העיקריות הבאות:
א. ביום 7.3.11 סוכם עם התובע על הצטרפותו לשירותי הטלוויזיה, תשתית האינטרנט והטלפון - זאת במסגרת מבצע "טריפל הוט מור" ובמסגרת מבצע זה היה זכאי התובע, בין השאר, לקבל את שירות הטלפון של הנתבעת במסלול "דבר איזי" ומסלול זה אינו כולל הטבה של 1000 דקות שיחה חינם למספרים נייחים.
עוד נטען, שבאותו יום שבו סוכמו תנאי ההתקשרות, נשלח לתובע סיכום המכירה באמצעות דואר אלקטרוני.
ב. א) היות ומועד ההתקנה המתוכנן ליום 8.3.11 נדחה על פי בקשת התובע ליום 17.3.11 - שוב נשלח לתובע סיכום המכירה ביום 15.3.11 באמצעות דואר אלקטרוני וביום 17.3.11 חובר התובע לשירותים עימם התקשר על פי המבצע הנ"ל.
ב) בעקבות בקשותיו של התובע, שלחה לו הנתבעת את תקנון המבצע וסיכום המכירה פעם נוספת - הן באמצעות הפקס והן באמצעות דואר אלקטרוני ביום 24.3.11 וביום 25.3.11.
3. מהעובדות שפרט התובע בכתב התביעה עולה, שהתובע מבסס את תביעתו על טענתו העיקרית, של אי קיום תנאים שהובטחו לו בעת ההתקשרות ואי קבלת חוזה ההתקשרות והתקנון (להלן: "המסמכים הנ"ל") במועד ההתקשרות אלא כעבור 18 ימים מיום העסקה - דבר שלא אפשר לו למצות האפשרות לבטל העסקה - אם היה רוצה לעשות כן - תוך 14 ימים.
4. בחנתי ושקלתי את טענות התובע מזה, כשם שבחנתי ושקלתי את טענות הנתבעת מזה ולאחר עיון ובחינת חומר הראיות כולו - הגעתי למסקנה, שהתובע לא הוכיח תביעתו, לא הוכיח מה עוגמת נפש שנגרמה לו כדי לחייב את הנתבעת לשלם לו הפיצוי המבוקש של 3,000 ש"ח - זאת מהנימוקים הבאים:
א. א) לאחר שבדקתי את טענות התובע הגעתי למסקנה, שאכן יש שוני בין ההצעה, שהובטחה לו בע"פ - כפי שהוא מפרט אותה בכתב התביעה ובין טופס ההתקשרות.
יחד עם זאת, גם אם אקבל את טענת התובע בדבר ההצעה שהוצעה לו - כפי שזו באה לידי ביטוי בכתב התביעה - לא הוכיח התובע, שאותם תנאים המפורטים בתביעתו, אכן הובטחו לו, יען כי התובע לא הציג מסמך כלשהו בגין אותם פרטי תנאים הכוללים 1000 דקות שיחה חינם למספרים נייחים.
ב) התובע צרף לכתב התביעה: "טופס סיכום מכירה" על תנאי ההצטרפות למסלול שהוצע לו (להלן: "הטופס") ובטופס זה, מפורטים עיקרי העסקה בה בחר התובע ובטופס זה הופנתה תשומת לבו של התובע: "שהפרטים המסומנים מתאימים לסיכום".