אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> עזאם נ' גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומים בע"מ

עזאם נ' גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומים בע"מ

תאריך פרסום : 30/04/2013 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום קריות
12339-12-11
24/04/2013
בפני השופט:
פנינה לוקיץ'

- נגד -
התובע:
אדי עזאם
הנתבע:
1. גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומים בע"מ
2. ח.פ. 511149775

פסק-דין

פסק דין

מאחר והתביעה נמסרה לנתבעת במקום עסקה שברחוב המתכת 5 בכרמיאל ביום 2.8.12, ופעם נוספת ביום 25.2.13 ועד היום לא הוגש כתב הגנה מטעמה, ניתן בזאת פסק דין בהעדר הגנה על סמך האמור בכתב התביעה ובתצהירו של התובע מיום 25.12.12.

התביעה הינה תביעה לפיצוי בגין נזקי גוף שנטען כי נגרמו לתובע, יליד 1985, כתוצאה מתאונה שארעה ביום 26.8.08, במהלך עבודתו אצל הנתבעת.

לטענת התובע התאונה ארעה בעת שעסק בפריקת מקרר ממשאית ועצם בולט מתחת למקרר פגע בברכו השמאלית. טענתו של התובע נתמכת בטופס בל/250 שמולא על ידי הנתבעת.

בהעדר ראיה לסתור את טענות התובע בתביעתו כי מדובר היה במקרר כבד מאוד אותו ניסה לפרוק עם אדם נוסף, אני קובעת כי התאונה ארעה עקב רשלנות מצד הנתבעת שלא דאגה להנהיג שיטות עבודה בטוחות, לא הזהירה את התובע מפני מצבים מעין אלו, ולא סיפקה לתובע אמצעי מיגון מתאימים או עזרה מספקת על מנת למנוע את התרחשות התאונה.

עפ"י התיעוד הרפואי התובע קיבל טיפול רפואי קצר לאחר הפגיעה, אולם למרות שלא נמצא כל ממצא פתולוגי בברך, הוא ממשיך לסבול מכאבים המתגברים בעת מאמץ ומהגבלה בתנועות. לתמיכה בתביעתו הגיש התובע חוות דעת של ד"ר ראיק לפיו נותרה לו נכות בשיעור של 10%.

המוסד לביטוח לאומי שילם לתובע דמי פגיעה בגין 18 ימי העדרות בסך של 3,336 ₪ (נומינלי). התובע לא הגיש תביעה לקביעת דרגת נכות מעבודה.

שכרו של התובע קודם לתאונה עמד על סך ממוצע של 7,396 ₪ (בהתאם לאישור המל"ל), סכום אשר בהצמדה להיום מסתכם לסך של 8,220 ₪. על פי דו"ח הנוכחות שהציג התובע, ביום 14.9.08 הוא חזר לעבודתו הסדירה אצל הנתבעת, לרבות שעות נוספות.

כמו כן הצהיר התובע על הוצאות שנגרמו לו בגין הצורך בעזרה בעקבות הפגיעה והוצאות רפואיות ולנסיעות שנגרמו לו.

על בסיס נתונים אלו אני פוסקת לתובע פיצוי כדלקמן:

הפסד שכר בעבר – למשך 20 ימים אי כושר - 5,000 ₪

בהעדר ראיות באשר לפגיעה בהשתכרותו של התובע מאז ועד היום

אך לאור קיומה של נכות אני פוסקת סכום גלובאלי -- 25,000 ₪

הפסד השתכרות/כושר השתכרות בעתיד -

על בסיס 10% נכות X 8,220 ₪ X 275.6 (מקדם ל-39 שנים) - - 226,543 ₪

הסכום גלובאלי, במובן זה שהוא כולל גם הפסד פנסיה.

עזרת צד ג' (עבר ועתיד) – בהעדר ראיה לקבלת עזרה בשכר - - 15,000 ₪

הוצאות רפואיות ולנסיעות (עבר ועתיד) - - 8,000 ₪

כאב וסבל - - 25,000 ₪

סה"כ הנזק - 304,543 ש"ח

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ