חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

ספקטור נ' בית אגמי - חברה לשיווק רהיטים (1997) בע"מ

תאריך פרסום : 31/03/2012 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ראשון לציון
21664-11-11
27/03/2012
בפני השופט:
הלית סילש

- נגד -
התובע:
גיטה ספקטור
הנתבע:
בית אגמי - חברה לשיווק רהיטים (1997) בע"מ
פסק-דין

פסק דין

לפני תביעה במסגרתה עותרת התובעת לביטול התקשרותה עם הנתבעת בהסכם לרכישת סלון.

בכתב התביעה טענה התובעת כי התקשרה ביום 13.6.11 בהסכם לרכישתו של סלון עור, שילמה את מלוא התמורה בגינו, לרבות בגין הובלתו לדירתה.

משסופק הריהוט התברר לתובעת כי אינו עומד באיכות המוזמנת לרבות בשל היות העור באיכות ירודה, שילוב צבעים, העדר נוחות וקושי.

לטענת התובעת היא פנתה לנתבעת, טלפונית, עוד ביום קבלת המוצר וביקשה לבטל את ההתקשרות ואולם נציג הנתבעת סירב לעשות כן.

גם פניותיה של התובעת לנתבעת בכתובים , אשר החלו מספר ימים לאחר מכן, לא הועילו, עד כי נדרשה התובעת להגשתה של תביעה זו.

בכתב ההגנה טענה הנתבעת כי מערכת הסלון סופקה בהתאם להזמנה, במועד, ותוך שהתובעת מאשרת בכתובים כי המוצר התקבל כדבעי.

עוד נטען במסגרת כתב ההגנה כי פנייתה הראשונה של התובעת לנתבעת נעשתה שבוע ימים לאחר קבלת המוצר ומשביקשו נציגי הנתבעת להגיע לדירת התובעת לצורך בחינת המוצר, סירבה התובעת להם לעשות כן.

לשיטת הנתבעת, מקום בו נעשה במוצר שימוש במשך שבוע ימים, אין להורות ממילא על השבתו שכן עסקינן במוצר משומש.

לאחר שעיינתי בכתבי הטענות ונתתי דעתי לטענות הצדדים באתי לכלל מסקנה שיש להורות על קבלת התביעה באופן חלקי. טעמיי להלן.

טענה התובעת בפני כי המוצר שסופק לה, היה מוצר פגום, או כזה שאינו עומד בתנאי ההזמנה.

דין טענתה זו של התובעת להידחות.

התובעת לא הוכיחה, אף לא בקירוב, כי המוצר שסופק לה היה לקוי או שלא היה תואם את ההזמנה שבוצעה על ידה.

יש להצטער עד מאוד על דרך התנהלותה של התובעת בעניין זה אשר מצאה לבוא בטענות קשות כלפי הנתבעת ביחס לאיכות ודרך אספקת המוצר, אך לא תמכה טענותיה, אף לא בראשית ראייה.

לא צורפה לעיוני חוות דעת אשר מכוחה ניתן ללמוד כי המוצר שסופק הינו מוצר לקוי;

לא צורפו לעיוני תמונות מהן ניתן היה להסיק דבר מה אשר למצבו של המוצר אשר סופק לתובעת;

לא הוצגו מסמכים מהם ניתן היה ללמוד כי קיים פער בין המוצר שסופק לבין זה שהוזמן מלכתחילה;

לא הוצגו נתונים מהם ניתן להסיק כי מדובר במוצר לקוי או במוצר השונה מן המוצר שהוצג בפני התובעת, עת שביקרה בחנות הנתבעת.

למעשה, למעט טענות כלליות מאוד, סתמיות באופיין, לא הוצג דבר.

בדיון עלה כי התובעת רכשה את המוצר לאחר שביקרה בבית עסקה של הנתבעת, ביררה את הפרטים אותם ביקשה לברר, ובחרה תוך הפעלת שיקול דעת את המוצר בו הייתה מעוניינת. התובעת לא הוכיחה כי המוצר שהומצא לידיה , היה שונה מזה שהוזמן.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן יעוץ אישי, שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
*
*
*
*

חיפוש עורך דין לפי עיר

המידע המשפטי שחשוב לדעת – ישירות למייל שלכם!
הצטרפו לניוזלטר וקבלו את כל מה שחם בעולם המשפט
עדכונים, פסקי דין חשובים וניתוחים מקצועיים, לפני כולם.
זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה
במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר פסק דין
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ