אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> מאירזון נ' אידאה איכות ברהוט בע"מ

מאירזון נ' אידאה איכות ברהוט בע"מ

תאריך פרסום : 03/11/2022 | גרסת הדפסה

סע"ש
בית דין אזורי לעבודה תל-אביב
1884-10-16
08/12/2019
בפני השופטת:
מיכל נעים דיבנר

- נגד -
תובע:
ארטור מאירזון
עו"ד דוד שרם
נתבעים:
1. אידאה איכות ברהוט בע"מ
2. ג'ורג'יו טרצ'יני

עו"ד קובי חתן
עו"ד שיר אריאלי
פסק דין
 

 

השופטת מיכל נעים דיבנר

 

  1. עניינה של תביעה זו בזכויות הנובעות מסיומם של יחסי העבודה בין ארטור מאירזון (להלן- התובע) לחברת אידאה איכות בריהוט בע"מ (להלן- הנתבעת 1) ולבעליה - ג'ורג'יו טרצ'יני (להלן- הנתבע 2), וכן בשאלת הרמת המסך וחיובו האישי של הנתבע 2 בתשלום התביעה.

    רקע עובדתי

  2. התובע, נגר במקצועו, מתגורר ביישוב קרני שומרון. ביום 13.2.2006 החל התובע לעבוד אצל הנתבעים במפעל לייצור רהיטים במושב נווה ימין.

  3. בחודש ינואר 2013 הועבר המפעל ממושב נווה ימין לאזור התעשייה סלעית. לטענת התובע, המעבר אילץ אותו להאריך את זמן הגעתו לעבודה וחזרה ממנה, פגע בשעות עבודתו ובשכרו והביא להרעה בתנאי עבודתו אשר לא הותירה לו ברירה אלא להתפטר.

  4. ביום 10.3.2013 שלח התובע באמצעות בא כוחו מכתב לנתבעים ובו כתב כי לאור ההרעה המוחשית בתנאי העסקתו, וניסיונותיו להידבר עם הנתבעים שלא צלחו, הוא מודיע לנתבעים על התפטרותו מהעבודה בדין מפוטר.

  5. בחודש 5/2013 הפסיקה הנתבעת 1 פעילותה עקב קשיים כלכליים.

    ההליכים בתיק

  6. ביום 23.5.2017 נערך קדם משפט, במסגרתו ניתנה החלטה לחברת "מגדל" למסור לידי התובע פירוט בדבר ההפרשות הפנסיוניות שבוצעו עבורו (רכיב תגמולים ורכיב פיצויים) על ידי הנתבעת 1. כמו כן הוסכם בין הצדדים כי כספי התגמולים שהופקדו בחברת מגדל ישוחררו לטובת התובע. ב"כ התובע ביקש לתקן את כתב התביעה בהתאם לנתונים שיקבל מחברת מגדל, ונקבע כי בקשה לתיקון כתב תביעה תוגש עד ליום 1.7.2017.

  7. התובע לא הגיש בקשה כזו, ובית הדין הורה לצדדים להודיע מהו מספר העדים שמבוקש לזמן לדיון ההוכחות, וזאת עד ליום 14.9.2017. התובע לא עשה כן. בהחלטה מיום 17.9.2017, ניתנה לתובע התראה לפני מחיקת התביעה כנגד הנתבעת 1 מחמת חוסר מעש וביום 8.10.2017 הורה בית הדין על מחיקת התביעה כנגד הנתבעת 1. כמו כן ניתנו הוראות בדבר מועדים להגשת תצהירים, כשעל התובע היה להגיש תצהירו עד ליום 15.11.2017. התובע לא הגיש תצהירים, ורק לאחר בקשתו של הנתבע 2 למחיקת התביעה מחוסר מעש, הגיש ביום 19.11.2017 בקשה לביטול פסק הדין כנגד הנתבעת 1 ובקשה להארכת מועד להגשת תצהיר עדות ראשית מטעמו. ביום 13.1.2018 הורה בית הדין (השופטת אירית הרמל) על ביטול פסק הדין מיום 8.10.2017, על מנת ליתן לתובע את יומו, תוך קביעה כי הוצאות הצדדים יקבעו בסיום ההליך.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ