אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> החלטה בתיק פר"ק 481-08

החלטה בתיק פר"ק 481-08

תאריך פרסום : 07/08/2013 | גרסת הדפסה

פר"ק
בית המשפט המחוזי נצרת
481-08
05/10/2010
בפני השופט:
בכיר האשם ח'טיב

- נגד -
התובע:
1. אחים כאלדי חב' לעבודות עפר ופיתוח בע"מ חפ 510708670 החברה
2. באמצעות הנאמן רו"ח יצחק קרמין

הנתבע:
נושים שונים
החלטה

בפני בקשה של הנאמן בהקפאת הליכים של חב' אחים כאלדי בע"מ, לאישור תוכנית חלוקת כספים שיתקבלו אצל הנאמן מרכבת ישראל בגין חשבון מס' 27, שאושר ע"י הרכבת בסכום של 2,239,000 ש"ח, ואשר כנראה יגדל עקב התייקרויות לכ- 2,400,000 ש"ח. במאמר מוסגר יצוין כי הרכבת לא שילמה סכום החשבון הנ"ל במועד וטענה לקיזוז, טענה אשר נדחתה על ידי בהתאם להחלטה שניתנה ביום 24/9/10, בבקשה מס' 111 ולפיה חוייבה הרכבת להעביר סכום חשבון 27 לנאמן תוך 5 ימים.

בקשה זו ותוכנית החלוקה שהוגשו לאישור בית המשפט באו בעקבות החלטת ביהמ"ש מיום 14/6/10 שניתנה בבקשה 90 ובהחלטה נוספת מיום 6/7/10 שהתוו את הדרך שעל הנאמן לנהוג לפיה בעניין חלוקת כספים עתידיים שיתקבלו לקופת ההקפאה.

הבקשה הומצאה לכונ"ר, ובעקבות תגובתו הוריתי על המצאתה גם לנושים האמורים לקבל כסף עפ"י חלוקת הכספים המוצעת.

עפ"י הודעת הנאמן, העתקים מהבקשה הומצאו לכל הנושים המשתתפים בחלוקה המוצעת ביום 28/9/10.

לא נתקבלה לתיק ביהמ"ש כל תגובה ממי מהנושים הנ"ל. מה שנתקבל היה בקשה של ויטבר בע"מ (נושה של החברה בתקופת ההקפאה, שאינה משתתפת בחלוקה עפ"י המוצע בבקשה )(בקשה 107) לכלול אותה בחלוקת הכספים, בקשה אשר נדחתה על ידי לאור העיקרון שהותווה לחלוקת כספים שיתקבלו לקופת ההקפאה ואשר על פיהם נושה זו אינה זכאית להשתתף בחלוקת הכספים .

בהעדר כל התנגדות מצד הכונ"ר ו/או מצד מי מהנושים המשתתפים בחלוקה, ועל יסוד האמור בבקשה, אני נעתר לבקשת הנאמן ומאשר את התוכנית המוצעת על ידו לחלוקת הכספים שיתקבלו מרכבת ישראל בגין חשבון 27, וכפי שזו פורטה בבקשה.

המזכירות תמציא העתקים מההחלטה לכונ"ר ולנאמן .

ניתנה היום,  כ"ז תשרי תשע"א, 05 אוקטובר 2010, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ