אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> החלטה בתיק עת"מ 17990-02-13

החלטה בתיק עת"מ 17990-02-13

תאריך פרסום : 11/08/2013 | גרסת הדפסה

עת"מ
בית המשפט המחוזי מרכז
17990-02-13
10/02/2013
בפני השופט:
זהבה בוסתן

- נגד -
התובע:
רוני כברה
הנתבע:
1. עיריית פתח תקווה
2. אורי אוהד ו-26 אח'

החלטה

1.         הבקשה שבפניי המוכתרת בכותרת "בקשה דחופה למתן צו מניעה זמני" הוגשה היום, 10.2.13, בשעה 17:15, ומבוקש בה למנוע ממשיב 2, ראש העיר פ"ת לבצע מינויים במסגרת ישיבת מועצת העיר אשר אמורה להתקיים בשעה 18:00.

2.         ראש העיר פ"ת הוא בנה של כב' השופטת אהד, המכהנת בבית משפט זה. בשל השעה בה הוגשה הבקשה והסמיכות למועד הישיבה לא ניתן היה לפנות לכב' נשיא בית המשפט העליון כדי שיקבע את מקום השיפוט בבקשה, לאור זאת אתייחס לבקשה לגופה.

3.         העילה להגשת הבקשה, עפ"י האמור בה, היא עתירה אותה מתכוון העותר, תושב העיר פ"ת, להגיש בימים הקרובים כנגד עצם מינויו של המשיב 2 לתפקיד ר' העיר.

            לטענת העותר ביצוע המינויים יקשה על יישום החלטה המורה על ביטול מינויו של המשיב 2 מלשמש כר' עיר.

4.         לא ראיתי להיעתר לבקשה במעמד צד אחד, מהטעמים להלן:

א.         הבקשה הוגשה כאמור בשעה 17:15 והישיבה אמורה להתקיים בשעה 18:00.

            לא התבקש מתן החלטה במעמד צד אחד, וברי כי בסד הזמנים המתואר לעיל לא ניתן לזמן את המשיבים לדיון.

ב.         המשיב 2 מונה לתפקיד ר' העיר, עוד ביום 15.1.13, ועל אף שחלפו למעלה מ-3 שבועות מאז מינויו, לא הוגשה עתירה לביטול המינוי. שיהוי זה כשלעצמו מצדיק את דחיית הבקשה.

ג.          המינויים העומדים על סדר יומה של המועצה, אם אכן יאושרו, אינם יוצרים מצב בלתי הפיך ואם וכאשר תוגש עתירה לביטול מינויו של המשיב 2 מלכהן כ-ר' עיר, וככל שתתקבל, ניתן יהיה למנות בעלי תפקידים אחרים.

ד.         מנספח ח' לעתירה עולה כי הזימון לישיבת המועצה יצא ביום 7.2.13, ולנוכח הנסיבות, הבקשה הוגשה בשיהוי רב המצדיק כשלעצמו לדחותה.

5.         המזכירות תביא את הבקשה מחר, 11.2.13, בפני כב' הנשיאה, השופטת גרסטל, כדי שתפנה לנשיא בית המשפט העליון על מנת שיקבע את מקום הדיון.

ניתנה היום, ל' שבט תשע"ג, 10 פברואר 2013, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ