לפניי ערעור על החלטת הוועדה הרפואית לעררים (נפגעי עבודה) (להלן: "הוועדה"), אשר קבעה כי אין מקום להפעיל את תקנה 15 לתקנות הביטוח הלאומי (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה), התשט"ז-1956 (להלן: "תקנה 15") בעניינו של המערער.
המשיב הגיש תגובה במסגרתה הסכים להשיב את עניינו של המערער לוועדה רפואית לעררים (נפגעי עבודה) על מנת שתשקול עמדתה בשנית ובאופן מנומק בשאלת הפעלת תקנה 15, תוך התייחסות לחוות דעת כלכלית מטעם המערער מחודש אוגוסט 2014.
המערער טען שאין מקום ליתן פסק דין על בסיס הסכמת המשיב וביקש כי בית הדין יכריע בעצמו בשאלת הפעלת תקנה 15. לחילופין התבקש שככל שעניינו של המערער יוחזר לוועדה ייפסקו לו הוצאות ריאליות ושכ"ט עו"ד.
מפרוטוקול הדיון שהתקיים ביום 31/3/15 עולה כי לאחר שבית הדין הבהיר למערער ש"ככלל בית הדין אינו נוהג לקבל החלטות במקום ועדת הרשות, אלא להשיב את עניינו של המערער לוועדת הרשות, לכל היותר בצירוף הנחיות ברורות להתייחס למסמך זה או אחר" ביקש המערער כי יינתן פסק דין המקבל את הערעור, להבדיל מהחלטה הנותנת תוקף של פסק דין להסכמת הצדדים, תוך חיוב המשיב בהוצאות.
טענות הצדדים
המערער טוען כי נגרמו לו הוצאות כבדות לרבות שכ"ט עו"ד ועלות חוו"ד. עוד נטען כי היה מקום שהמשיב יקבל את טענות המערער בטרם הוגש ערעור ונגרמו לו הוצאות.
לטענת המשיב הסכמתו להשבת הענין לוועדה ניתנה עוד ביום 29/3/15, יומיים לפני מועד הדיון. נטען כי ב"כ המשיב עשה ניסיונות לשוחח עם ב"כ המערער על מנת לייתר את הדיון ולחסוך בהוצאות. בנסיבות הענין מבוקש שלא לחייב בהוצאות.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.