אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ברונשטיין נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

ברונשטיין נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום : 07/01/2014 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות צפת
41612-02-12
25/12/2013
בפני השופט:
אורי גולדקורן

- נגד -
התובע:
יוסף יצחק ברונשטיין
הנתבע:
1. חברת פרטנר תקשורת בע"מ
2. ח.צ. 52-0044314

פסק-דין

פסק דין

בפניי תביעה לפיצוי בגין ארבעה מקרים שונים בהם התובע נדרש לשלם לנתבעת סכומים מופרזים שלא כדין.

א.טענות התובע

מקרה ראשון - חיוב בגין שיחות חוץ

1.לטענת התובע, בחודש אוקטובר 2011 פנה אל נציגי הנתבעת וביקש להתנתק משירותי שני מנויי טלפון סלולארי. לאחר בקשת הניתוק אבדו לתובע שני מכשירי הטלפון הסלולארי נשוא בקשת הניתוק, אך הוא סבר כי אין צורך בהודעה לנתבעת אודות אובדנם, הואיל וביקש זה מכבר ניתוקם כמתואר לעיל. לגרסת התובע, חרף בקשת הניתוק, נשלחה אליו דרישת תשלום בסך 2,165 ₪ בגין שיחות חוץ שבוצעו לכאורה באמצעות הקווים אותם ביקש לנתק, כאשר ממילא, אף טרם בקשת הניתוק, קווים אלו היו חסומים לשיחות חוץ.

מקרה שני - חיוב חודשי שלא בהתאם למוסכם

2.לגרסת התובע, הוא התקשר עם הנתבעת בעסקה הכוללת תוכנית בתעריף של 24.90 ₪ מידי חודש, אך בפועל חויב כל חודש בגין עסקה זו בסך 30 ₪ עבור כל מנוי מבין ארבעת המנויים.

מקרה שלישי - מעבר התובע למסלול המכונה "Big talk"

3.לטענת התובע, הוא פנה אל הנתבעת בבקשה לעדכן את שיטת החיוב עבור ארבעת המנויים שברשותו ולהצטרף לתוכנית הכוללת תשלום מראש עבור שירותי טלפון סלולארי (להלן - מסלול Big talk). חרף בקשתו, הנתבעת העבירה רק שלושה מנויים למסלול Big talk ואילו את המנוי הרביעי, המשמש אותו, ניתקה במשך למעלה מחודש ימים.

מקרה רביעי - חיוב שלא כדין בגין הפרת ההתחייבות

4.לגרסת התובע הוא חויב בגין הפרת הסכם ההתקשרות, עת בקש להתנתק משירותי הנתבעת בטרם חלוף 3 שנים וזאת כאשר הוא מנוי מזה עשור לשירותי הנתבעת, כך שאין כל הפרה מצידו ועל כן אין לחייבו.

5.לאור המפורט לעיל, עותר התובע לסעד של פיצוי בסך 10,957 ₪.

ב.טענות הנתבעת

מקרה ראשון- חיוב בגין שיחות חוץ

6.לגרסת הנתבעת, התובע לא פנה בבקשה לניתוק שניים ממנויי הטלפון הסלולאריים, אלא התעניין באופן כללי בניתוק בלבד. נציג הנתבעת הבטיח לו כי נציג המוסמך להורות על ניתוק ישוב אליו מאוחר יותר.

7.כן נטען כי נציג הנתבעת לא הצליח להתקשר עימו למספר המנוי אותו השאיר התובע לצורך התקשרות. כמו כן, במועד בו התעניין התובע בניתוק בוצעו בקווים אלו שיחות חוץ מג'מייקה.

מקרה שני- חיוב חודשי שלא בהתאם למוסכם

8.הנתבעת גבתה מהתובע תשלומים בהתאם לקבוע בהסכם ההתקשרות.

מקרה שלישי- מעבר התובע למסלול Big talk

9.לטענת הנתבעת, ניתוק שלושה מנויים במקום שניים נבע מאופן התנסחותו של התובע, אשר בקש להעביר את כל שלושת המנויים למסלול זה והנתבעת פעלה על פי הוראותיו.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.

 



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ