אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלחנטי ואח' נ' מימון ואח'

אלחנטי ואח' נ' מימון ואח'

תאריך פרסום : 01/11/2010 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום ירושלים
7409-06
31/10/2010
בפני השופט:
רם וינוגרד

- נגד -
התובע:
1. שיר אלחנטי
2. עדי אלחנטי
3. ענת-שביט אלחנטי

הנתבע:
1. יונתן מימון
2. שומרה חברה לביטוח בע"מ

החלטה

התובעת עתרה למינוי מומחה בתחום רפואת הריאות. מאחר ונראה שאין למעשה מחלוקת כי קיימת ראשית ראייה למינוי זה, לנוכח טיב הפגיעה בתאונה, אני ממנה את ד"ר אפרים מלצר כמומחה בתחום רפואת הריאות מטעם בית המשפט. הנתבעת תישא בשכר טרחתו. הנתבעת תמציא לבית המשפט עד ליום 22.12.10 אישור על כך שהעבירה למומחה סכום של 4,000 ₪ בצירוף מע"מ עבור שכר טרחתו. המומחה מתבקש להשלים את חוות הדעת עד ליום 29.1.11.

בטרם תינתן החלטה בנוגע לבקשה בדבר מינוי מומחה פסיכיאטרי לצורך חיווי דעה בנוגע להמשך הטיפול הנוירופסיכולוגי, תדירותו ועלותו, ולעניינים אלה בלבד, תודיע הנתבעת בתוך 14 יום אם היא מסכימה לתת התחייבות מתאימה להמשך טיפול של התובעת במסגרת בו טופלה עד כה. אם הנתבעת תתנגד להצעה זו או לא תמסור הודעה כלשהי עד ליום 14.11.10, ימונה מומחה לצורך זה.

התובעת תתאם מועדים לחקירת ד"ר מורלי עם המומחה ועם הצד שכנגד.

על פני הדברים יש טעם רב בבקשה לפיצול סעדים במקרה דנא. החשש שמביעה התובעת לפיו ייתכן שהיא סובלת מהידבקויות בחלל הרחם אינו חשש שניתן לברר בנקל בשלב זה של חייה. בנסיבות רגילות ניתן היה לאמץ את ההצעה שהעלה ב"כ הנתבעת ולהורות על מחיקת התביעה לפרק זמן מסוים עד שניתן יהיה לדעת אם אכן קיימת בעיה אם לאו. שונים הם פני הדברים כאשר מדובר באישה צעירה שנקבעו לה נכויות בשיעור ניכר, ויש צורך לסיים את הדיון בעניינה, ולכל הפחות בסוגיות המרכזיות השנויות במחלוקת, כדי שתוכל להתחיל ולפלס את דרכה בנתיב החיים. ניתן היה לשקול את מחיקת התביעה אם היה מוצע סכום מכובד בתור תשלום תכוף לשנים מספר, אולם מאחר והצעה מעין זו לא עומדת על הפרק, אני נעתר לבקשה לפיצול סעדים בנוגע לנזקים בתחום הגניקולוגיים.

ככל שהדברים נוגעים לבקשה למינוי מומחה בתחום השיקום, נראה שטרם בשלה השעה לדון בבקשה זו. לא ניתן להתעלם מהנכויות שנקבעו לתובעת עד כה, אולם אלה מצויות בתחום האפור שבין התובענות הרגילות ובין אותן תובענות חריגות בהן נוצר הצורך במינוי מומחה בתחום השיקום. מכל מקום מאחר וטרם התקבלו כל חוות הדעת, וכאשר רק היום מונה מומחה נוסף, הרי שדיון בבקשה זו הוא מוקדם מדי.

התיק יובא לעיוני ביום 16.11.10.

ניתנה והודעה היום כ"ג חשון תשע"א, 31/10/2010 במעמד הנוכחים.

רם וינוגרד, שופט

הוקלד על ידי: נעמי שמואל

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ