אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלון קלדרון אינסטלציה בע"מ ואח' נ' אמיר

אלון קלדרון אינסטלציה בע"מ ואח' נ' אמיר

תאריך פרסום : 07/02/2011 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום חיפה
7230-07
07/02/2011
בפני השופט:
ג'אדה בסול

- נגד -
התובע:
1. אלון קלדרון אינסטלציה בע"מ
2. אלון קלדרון
3. נאווה קלדרון

הנתבע:
רפי אמיר
פסק-דין

פסק דין

הנתבע רואה חשבון במקצועו ובמועדים הרלוונטיים לתביעה הוא סיפק לתובעים שירותי מקצועיים לרבות הנה"ח.

התובעת מס' 1 ,חברה העוסקת בתחום האינסטלציה בניהולם של התובעים מס' 1 ו-2.

השירותים המקצועיים שסיפק משרדו של התובע לתובעת החלו,לאחר שרו"ח קודם בשם סוידאן סיפק להם את השירותים לכמה שנים.רו"ח סוידאן והנתבע היו שותפים בהוצאות המשרד אך לא שותפים עסקיים.(בעניין הייצוג וזהות המייצג בכל פרק זמן נתון קיימת מחלוקת בין הצדדים שאין מקום להיכנס אליה בשלב זה ,ועל כך יפורט בהמשך)

לימים,גילו התובעים כי קיימים ליקויים ואי סדרים בעבודתו של רו"ח סוידאן,הם הפסיקו את התקשרותם איתו ופנו לנתבע שיספק להם שירותים מקצועיים אלו.

התובעים אף נעזרו בנתבע וקיבלו ממנו חוו"ד מקצועית אודות הליקויים שהתגלו בעבודתו של רו"ח סוידאן,ואותה חוו"ד שימשה אותם בהליך משפטי שניהלו נגד אותו סוידאן בבית המשפט.

בהליך בין התובעים לבין רו"ח סוידאן הושג הסדר פשרה שקיבל תוקף של פסק דין ,ורו"ח סוידאן בהתאם להסדר שילם לתובעים סכום כספי עליו הוסכם בין הצדדים.

על אף הצו שניתן להמצאת מסמכי אותו הליך לתיק בית המשפט וכן תיק בית המשפט באותו הליך,המסמכים לא הומצאו.

התובעת,כאמור,המשיכה לקבל שירותים מקצועיים ממשרדו של הנתבע,לרבות הנהלת חשבונות.

לטענת התובעים,גם בעבודת הנתבע נתגלו ליקויים רבים שהסבו להם נזקים וליקויים אלו כללו את הדברים האים:

הנתבע לא עשה דבר לתיקון הליקויים בעבודת רו"ח סוידאן

ספרי החשבונות נוהלו ע"י הנתבע בצורה לא תקינה

ספרי החשבונות לקו באי סדרים

הדיווחים לרשויות המס לקו בחסר

התגלו אי התאמות בכרטסת הנה"ח וכו'

פעולות הנתבע לא תאמו את הנדרש מרו"ח סביר ולא ענו על דרישות החוק.

לטענת התובעים,הם פנו רבות לנתבע לבירור פשר אי הסדרים בספרי החשבונות,דרישות תשלום שנשלחו ע"י רשויות המס שנשלחו ולא שולמו,ליקויים בהתאמות הבנקים,חשבוניות חסרות ועוד,אך הנתבע התחמק מלתת תשובות ענייניות,תוך הבטחה כי הכול מטופל כראוי.

משגבר חששם של התובעים כי תפקוד הנתבע איננו ראוי,הם נאלצו לפנות לרו"ח אחר,רו"ח פררו ,שגילה כי אכן נפלו פגמים וליקויים רבים בתפקוד הנתבע ומשרדו,והוא נאלץ להשקיע מאמצים רבים לתיקון אי הסדרים שנתגלו.

התובעת נעזרה גם בשירותי יועץ מס בשם נעים ח'ורי .

לפי התובעים,בשל הליקויים בעבודת הנתבע,התנהלה בעניינם חקירה ע"י רשויות המס,ולאור הליקויים הרבים שהתגלו ע"י רשויות המס,ועל מנת שלא יפסלו ספרי התובעת,כך לגרסתה, הוצע לתובעת תשלום קנס בשיעור 300,000 ₪,הצעה שהתובעת לא קיבלה אותה ,ונעזרה,כאמור,ברו"ח פררו ויועץ המס נעים ח'ורי לשם פתרון הבעיה שנוצרה .

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ