אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלדור פתרונות לוגיסטיים בע"מ ואח' נ' אוברסיז קומרס בעמ ואח'

אלדור פתרונות לוגיסטיים בע"מ ואח' נ' אוברסיז קומרס בעמ ואח'

תאריך פרסום : 02/04/2013 | גרסת הדפסה

ת"א
בית המשפט המחוזי חיפה
6884-02-11
24/03/2013
בפני השופט:
דר' מנחם רניאל

- נגד -
התובע:
אלדור פתרונות לוגיסטיים בע"מ
הנתבע:
אוברסיז קומרס בע"מ

החלטה

1.    אני מורה שעל הצדדים להגיש את כל המוצגים והראיות שעליהם יסתמכו בתיק זה לבית המשפט בתיק מוצגים שיכלול תצהירי עדות ראשית  מטעם העדים, תעודות עובד ציבור וחוות דעת שעליהם יסתמכו.  העדויות לא יכללו עדויות שמיעה, עדויות סברה (למעט כאשר העד הוא עד מומחה), וחריגה מכתבי הטענות.

2.      לתיק יצורפו העתקים של כל מסמך ומוצג שכל צד מבקש להגיש במסגרת שמיעת הראיות, לרבות החקירה הנגדית (אלא אם תינתן החלטה אחרת לפי בש"א שתוגש עם הגשת תיק המוצגים), ויסומנו במספרים עוקבים.

 

3.      תוכנם של המוצגים והעדויות, ייחשב כקביל על תנאי, דהיינו אם לא תהיה התנגדות של הצד שכנגד. אי הגשת התנגדות משמעה הסכמה לקבילות הראיות. אם תהיה התנגדות, יחליט בית המשפט לאחר קבלת טיעוני הצדדים. ההתנגדות המנומקת והמפורטת תוגש לבית משפט ולצד שכנגד בתוך 14 יום ממסירת הראיה שלה מתנגדים לידי הצד המתנגד, והצד המגיש את הראיה יגיב להתנגדות תוך 14 יום מהגשתה. מטרות הוראה זו, בין היתר, להקדים את הדיון בהתנגדויות לישיבת ההוכחות, כך שבישיבת ההוכחות לא ישמעו התנגדויות, וכן לאפשר לצד שכנגד להביא ראיות כדין במקרה שההתנגדות תתקבל.

 

4.      אם צד לא יצליח להשיג תצהיר עדות ראשית או תעודת עובד ציבור מאחד העדים, הוא יהיה רשאי להעידו בחקירה ראשית, לאחר מתן החלטה על כך לפי בקשה מנומקת שתוגש על ידי הצד המבקש להעידו, תוך פירוט עיקר העדות, הסיבה לאי הגשת תצהיר או תעודת עובד ציבור, והמאמצים שנעשו לקבלתו, הכוללים גם פניה בכתב זמן סביר לפני הגשת המוצגים. הבקשה תוגש ביחד עם תיק המוצגים. לא תותר עדות מי שלא צורפה עדותו לתיק המוצגים או ניתנה החלטה לגביו לפי סעיף זה.  

 

5. כל אחד מהעדים, (לרבות מומחים, אך למעט עובדי ציבור) יתייצב לחקירה נגדית במועד שיקבע להוכחות, אלא אם הצד שכנגד יוותר על חקירתו ויודיע על כך קודם לכן בכתב לבית המשפט ולצד שכנגד. הגשת המוצגים ועדויות לתיק בית המשפט אינם הצגתם כראיה כל עוד לא נתקבלו כראיה על ידי החלטה של בית המשפט.

 

6.      הראיות מטעם התובעת והנתבעת שכנגד יוגשו לתיק בית המשפט תוך 45 יום מהיום. הראיות מטעם הנתבעת יוגשו לתיק בית המשפט תוך 45  ימים מקבלת ראיות התובעת. הראיות מטעם הנתבעים שכנגד 2-4 יוגשו תוך 30 יום מהגשת ראיות הנתבעת. כל צד ימציא במישרין לצד שכנגד עותק מהראיות שהגיש לבית המשפט ויציין את עובדת ההמצאה על העותק המוגש לבית המשפט. להסיר ספק, לא יותר לתובעת ולתובעת שכנגד להגיש ראיות נוספות בתגובה לראיות הנתבעת או הנתבעים שכנגד, או לאחר הגשת תיק המוצגים מטעמם לבית המשפט, מלבד ראיות מפריכות (דהיינו ראיות שלא היה על התביעה להגישן קודם להגשת ראיות הנתבעים, לפי המחלוקת העובדתית העולה מכתבי בי הדין ומן התשובות לשאלונים) לפי בקשה שתוגש בתוך 10 ימים לאחר הגשת תיק מוצגי הנתבעים.

 

7.      ימי פגרה יבואו במנין באופן שכל שני ימי פגרה יחשבו כיום אחד לצורך המנין.

8.תשומת לב הצדדים מוסבת לכך שהחלטה זו היא בסיס הדיון מכאן ואילך, והיא משנה בפרטים מסוימים את המקובל ואת האמור בתקנות. לא תותר סטיה מהחלטה זו אלא במקרים נדירים וחריגים במיוחד לפי בקשה מנומקת.

 

9.       אני קובע את התיק לקדם משפט ליום 1.9.13 שעה 8.30.  

ניתנה היום, י"ג ניסן תשע"ג, 24 מרץ 2013, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ