אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלדורי נ' כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון

אלדורי נ' כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון

תאריך פרסום : 26/02/2013 | גרסת הדפסה

פש"ר
בית המשפט המחוזי חיפה
54632-01-13
13/02/2013
בפני השופט:
ישראלה קראי-גירון

- נגד -
התובע:
אליהו אלדורי
הנתבע:
1. כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון
2. מגדל חברת לביטוח בע"מ

החלטה

בקשה דחופה למתן הוראות (ביטול עיקול על משכורת)

בקשה העיקרית בתיק נפתחה ביום 29.1.2013. בעניינו של המבקש טרם ניתן צו כינוס. לרשות הכונ"ר עומדים 60 יום מיום העברת הבקשה שנפתחה בבית משפט זה לעיוני עד למתן החלטתו.

יובהר, הליך פשיטת הרגל אכן נועד להקל על חייב מהרגע שהאחרון הוכר כמי שזקוק לסיוע ולאחר שהוכיח את תום ליבו עת יצר החובות בגינן נפתח ההליך ולאורך ההליך הוכיח את מחויבותו להליך פשיטת הרגל. שער הכניסה להליך הינו מתן צו כינוס המוענק למי שעניינו נבחן על יד ב"כ הכונ"ר וזה מצא כי הוא עומד בדרישות הסף וכי ניתן יהיה בסופו של יום להביאו למצב בו יוסדרו חובותיו ותנתן לו הזדמנות לבנות את חייו בהעדר עול הנושים הרובצים על כתפיו.

הליך הבחינה על ידי ב"כ הכונ"ר הוא המשמעותי והוא המבחין בין חייבים אשר ינתן צו כינוס בעניינם ויזכו להכנס להליך פשיטת הרגל לבין אלו שלא.

צו הכינוס הוא שמאפשר לחייב להנות מהקפאת ההליכים התלויים כנגדו על מנת לתן לו אפשרות להחזיר חובותיו בהתאם ליכולתו מבלי שאלו יוספו להצטבר. הענקת סעד הקפאת הליכים בטרם ינתן צו הכינוס הינו חריג ויש להוכיח בפני בית המשפט נסיבות מיוחדות על מנת לקבלו.

לא שוכנעתי כי זה המקרה לפנינו ובקשה זו הוגשה ללא עמדת או הסכמת ב"כ הכונ"ר ועל כן אני מורה על דחייתה.

על החייב להגיש אישור מסירה על העברת הבקשה לידי משרדי הכונ"ר לאחר פתיחתה בבית משפט זה ולהגישו בהקדם.

התיק יובא לעיוני תוך 60 יום מהיום.

ימי פגרה יבואו במניין הימים לצורך החלטה זו.

ניתנה היום, ג' אדר תשע"ג, 13 פברואר 2013, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ